کد خبر : 2075877 | 19 مهر 1403 ساعت 15:03 | 27K بازدید | 14 دیدگاه

رسمی: سرمربی سابق استقلال در راجا کازابلانکا

باشگاه راجا کازابلانکا به طور رسمی از حضور ریکاردو ساپینتو در این باشگاه خبر داد.

رسمی: سرمربی سابق استقلال در راجا کازابلانکا

به گزارش "ورزش سه"، مدیران استقلال که پس از استغفا و جدایی جواد نکونام با توجه به در پیش بودن مسابقات لیگ برتر و دیدار حساس این تیم برابر النصر در ۱ آبان، فرصت تقریبا کمی را برای انتخاب سرمربی و جایگزینی نکونام داشتند، از این رو با گزینه‌های متعددی به صورت موازی به مذاکره پرداختند که گفته می‌شد یکی از آنها ریکاردو ساپینتو است.

یکی از گزینه اصلی مدیریت استقلال برای نیمکت این تیم ریکاردو ساپینتو، سرمربی سابق آبی‌پوشان، بود که با این تیم موفق به کسب سوپرجام هم شد و تا حد زیادی در بین هواداران استقلال محبوب بود و اگر مجددا به این تیم بازمی‌گشت، ممکن بود استقبال زیادی از او بشود.

2093074

ساپینتو که در روزهای گذشته بحث پیوستنش به تیم راجا کازابلانکا مراکش خیلی داغ بود تا هواداران استقلال بازگشت او را به این تیم کاملا منتفی‌شده بدانند، حالا این انتقال رسمی شد و با اعلام این باشگاه مراکشی ساپینتو رسما هدایت راجا کازابلانکا را برعهده گرفت تا چالش جدیدی را تجربه نماید.

با توجه به محرومیت ۴ ماهه‌ای که برای ساپینتو در استقلال از قبل پابرجا بود، حضور این سرمربی جنجالی روی نیمکت استقلال منطقی به نظر نمی‌رسید و در نهایت این انتقال منتفی شد. باشگاه راجا کازابلانکا در صفحات مجازی خود نوشت: ما خوشامد می‌گوییم به مربی پرتغالی جدیدمان، ریکاردو ساپینتو.

دیدگاه‌ها