کد خبر : 2075875 | 19 مهر 1403 ساعت 14:40 | 15.9K بازدید | 40 دیدگاه

لیونل اسکالونی گفت

اگر مربی هستید، بازی این سه تیم را ببینید!

سرمربی آلبی سلسته اعتراف کرد که "فلسفه" منچسترسیتی، بایرلورکوزن و پاری سن ژرمن را دوست دارد.

اگر مربی هستید، بازی این سه تیم را ببینید!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی، سرمربی تیم ملی آرژانتین، پیش از دیدار برابر ونزوئلا در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، مصاحبه‌ای با "آفا استودیو" انجام داد و فلسفه بازی سه باشگاه اروپایی را برجسته کرد.

اسکالونی گفت: «هیچ تیمی وجود ندارد که برای تماشای بازی آن کارهای دیگرم را متوقف کنم، ولی من فلسفه و نحوه بازی بایرلورکوزن، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن را دوست دارم. آنها تیم‌هایی هستند که بیشتر دنبال می‌کنم، زیرا گاهی اوقات می‌توانم درس‌های خوبی بگیرم و همان سبک بازی را در تیم ملی با بازیکنانی که دارم پیاده کنم. به عنوان یک مربی می‌توان از بازی‌های این سه تیم چیزهای زیادی یاد گرفت.»

جالب اینکه هدایت هر سه تیم را سه اسپانیایی برعهده دارند. پپ گواردیولا در سیتی، لوئیس انریکه در پی اس جی و ژابی آلونسو در بایر لورکوزن و هر سه نیز فصل گذشته با این تیم‌ها فاتح لیگ خود شدند.

2093064

اسکالونی ادامه داد: «من البته تقریبا همه بازی‌ها را سعی می‌کنم که بینیم. بازی‌های داخلی مثل ریور، بوکا، ولزسارسفیلد را می‌بینیم که خیلی خوب کار می‌کنند، اتلتیکو توکومان هم که کار بزرگی انجام داده یا هوراکان که در فصل جاری خیلی خوب بوده است.»

دیدگاه‌ها