کد خبر : 2075874 | 19 مهر 1403 ساعت 14:33 | 14K بازدید | 50 دیدگاه

روشنک: درخواست باشگاه‌ها را بررسی می‌کنیم

استقلال، تراکتور و سپاهان در صف تعویق بازی!

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره احتمال تعویق دیدارهای تیم‌های آسیایی در لیگ برتر توضیح داد.

استقلال، تراکتور و سپاهان در صف تعویق بازی!

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به احتمال برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران در آسیا در کشور ثالث، موضوع تعویق مسابقات استقلال، تراکتور و سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر بیش از پیش شنیده می‌شود و احتمال محقق شدن آن زیاد است.

امیرحسین روشنک، برگزاری مسابقات لیگ برتر در سازمان لیگ، در این باره گفت: «هنوز درخواست تراکتور را برای تعویق بازی بررسی نکردیم. باشگاه‌های سپاهان و استقلال هم با ما صحبت‌هایی کرده‌اند. منتظر هستیم تا آنها به جمع‌بندی برسند و درخواست مکتوب بدهند.»

او ادامه داد: «با تغییر مکان دیدار ایران و قطر ساعت این بازی‌ هم تغییر کرده است. این مسابقه قرار بود ظهر 24 مهرماه در مشهد مقدس برگزار شود و بازیکنان هم طبیعتاً همان شب به شهرهای خود بازمی‌گشتند، اما الان شرایط فرق کرده است. از طرفی هم بازی‌های لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا 2 به کشور ثالث منتقل شده است و استقلال و تراکتور باید خارج از کشور بازی کنند. این شرایط می‌طلبد که یک تصمیم جدید درباره بازی‌های هفته هشتم گرفته شود.»

پیش از این سازمان لیگ دیدار ملوان و پرسپولیس از هفته هشتم را تعویق کرده بود. حالا با شرایط به وجود آمده احتمال تعویق مسابقات استقلال مقابل ذوب‌آهن، تراکتور مقابل گل‌گهر و سپاهان مقابل نساجی نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها