کد خبر : 2075873 | 19 مهر 1403 ساعت 14:32 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

شایعه جذاب: مدافع سابق اینتر در راه یوونتوس

یوونتوس قصد دارد برای به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار در پنجره زمستانی پیش رو اقدام کند.

شایعه جذاب: مدافع سابق اینتر در راه یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت گلیسون برمر از ناحیه رباط صلیبی باعث شد که این بازیکن چاره دیگری جز انجام عمل جراحی نداشته باشد و به همین دلیل برای مدتی طولانی قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود و همین باعث شده است که مدیران یوونتوس به صورت جدی به فکر پیدا کردن جانشینی برای او باشند.

آنها در حال حاضر گزینه‌های متفاوتی را زیر نظر دارند تا بتوانند پیشنهادهایی را برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی ارائه کنند و روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که اشکرینیار نامی است که بسیار مورد توجه مدیران یوونتوس قرار گرفته است.

این بازیکن پس از ترک اینتر راهی پاری سن ژرمن شد، اما به نظر می‌رسد که لوئیس انریکه اعتماد و اعتقاد چندانی به او ندارد و در فصل جدید تنها ۱۱۱ دقیقه در لیگ فرانسه در ترکیب این تیم میدان رفته است. همین باعث شده است که شایعاتی درباره علاقه او به ترک پاریس به گوش برسد که خبر خوبی برای یووه به حساب می‌آید.

با این حال دستمزد بالای سالانه ۱۰ میلیون یورویی او ممکن است مشکلی جدی برای یووه باشد اما مدیران این باشگاه مایل هستند که در این باره با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شوند و امیدوار هستند که بتوانند با آنها به توافق برسند تا این بازیکن را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها