کد خبر : 2075867 | 19 مهر 1403 ساعت 14:10 | 7.8K بازدید | 19 دیدگاه

اعتماد کامل بایرن: خیال کمپانی راحت شد

مدیران بایرن مونیخ با وجود سه بازی بدون پیروزی همچنان کاملا از ونسان کمپانی حمایت می‌کنند.

اعتماد کامل بایرن: خیال کمپانی راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، حضور کمپانی روی نیمکت بایرن مونیخ پس از جدایی توماس توخل موافقان و مخالفان بسیاری داشت، اما او خیلی زود ثابت کرد که شایستگی حضور در این جایگاه را دارد و نتایج بسیار خوبی در چند هفته ابتدایی رقابت‌های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

اما شرایط مطابق میل او پیش نرفت و دو تساوی برابر بایرلورکوزن و آینتراخت فرانکفورت در بوندسلیگا و شکست برابر استون ویلا در لیگ قهرمانان باعث شد که آنها در سه بازی اخیر طعم پیروزی را نچشند و انتقادها از این تیم و خصوصا سرمربی جوانش روز به روز افزایش پیدا کند و کار برایشان سخت شود.

اما نشریه آلمانی کیکر مدعی شده است که مدیران بایرن همچنان به صورت کامل از این مربی حمایت می‌کنند و به او اعتماد دارند. این تیم کاملا با سرمربی همراه است و حتی بازیکنی مانند توماس مولر که فرصت کمی برای بازی داشته، اما از افراد تاثیرگذار رختکن به حساب می‌آید بارها سبک بازی کمپانی را به صورت علنی مورد تحسین قرار داده است.

گفته می‌شود که مدیران بایرن پس از جستجوی بسیار برای انتخاب سرمربی از پپ گواردیولا کمک خواسته و نظرش را درباره کمپانی پرسیده بودند و او به صورت خصوصی به آنها گفته بود که کمپانی انتخاب بسیار خوبی خواهد بود و او به همین دلیل وجهه بسیار مثبتی در نزد مدیران بایرن دارد.

دیدگاه‌ها