کد خبر : 2075859 | 19 مهر 1403 ساعت 13:49 | 18K بازدید | 10 دیدگاه

ستایش کوبارسی از مربی سابق

مدیون ژاوی‌ام، دوست دارم رودری توپ طلا ببرد

پائو کوبارسی فوتبالش را به ژاوی هرناندز مدیون است و در مورد توپ طلا 2024 نیز حرف زد.

مدیون ژاوی‌ام، دوست دارم رودری توپ طلا ببرد

به گزارش "ورزش سه"، پائو کوبارسی که با تلاش و پشتکار و استفاده از استعداد بالایش در سن 16 سالگی به تیم اول باشگاه بارسلونا راه پیدا کرد، ژاوی هرناندز تا حد زیادی در این امر نقش داشت، زیرا زمانی که مربی بارسا بود به این بازیکن که گمنام بود اعتماد کرد.

 کوبارسی در مصاحبه‌ای با اوندا سرو گفت: «من از ژاوی به خاطر همه کارهایی که برای من انجام داده، بسیار سپاسگزارم. او مربی‌ای است که به شما در داخل و خارج از زمین کمک می‌کند. فوتبالم را مدیون او هستم.»

2093045

کوبارسی آن بازی معروف مونتجوئیک برابر ویارئال (شکست 3-5) را به یاد آورد که در آن ژاوی اعلام کرد که بارسا را ترک می‌کند: «همه ناراحت و شوکه بودیم. انتقادات زیادی از ژاوی می‌شد و این از نظر من اشتباه بود، زیرا می‌بینید مربی‌ای که به شما فرصت داد، مورد انتقاد قرار می‌گیرد. در سالامانکا، در جام حذفی، ژاوی به من گفت که خودت را گرم کنم. آنجا افکار زیادی به ذهنم خطور کرد و کمی مضطرب هم شدم. این یک رویا بود، ولی به زمین که رفتم سعی کردم روی بازی تمرکز کنم. در لیگ من اولین بازی خود را در 16 سالگی برابر بتیس در ویامارین انجام دادم. سریع به پدر و مادرم اطلاع دادم و آن پیراهن را یادگاری نگه داشته‌ام.»

از کوبارسی در مورد برنده توپ طلای 2024 نیز پرسیدند: «توپ طلا بین رودری، کارواخال و وینیسیوس است. گزینه من؟ من دوست دارم رودری آن را ببرد.»

دیدگاه‌ها