کد خبر : 2075857 | 19 مهر 1403 ساعت 13:32 | 15.9K بازدید | 34 دیدگاه

تماس با مهاجم محبوب ژابی: رئال رقیب بایرن شد

رئال مادرید تماس‌هایی با نمایندگان جاناتان تاه داشته است تا اطلاعاتی درباره شرایط این بازیکن به دست آورد.

تماس با مهاجم محبوب ژابی: رئال رقیب بایرن شد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش تاه در ترکیب بایرلورکوزن یکی از دلایل اصلی موفقیت این تیم در رقابت‌های بوندسلیگا در فصل گذشته بود و باعث شد که او به عنوان یکی از بازیکنان محبوب و از مهره‌های کلیدی ژابی آلونسو، در ترکیب تیم ملی آلمان در مسابقات جام ملت‌‌های اروپای ۲۰۲۴ هم به میدان برود.

بسیاری از رسانه‌های آلمانی از مدت‌ها قبل مدعی شده بودند که بایرن مونیخ علاقه زیادی به جذب این بازیکن دارد و حتی پیشنهاداتی را هم برای به خدمت گرفتن او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته ارائه کرده که در نهایت به نتیجه نرسیده و آنها امیدوار هستند که او را در تابستان سال آینده به خدمت بگیرند.

اما حالا روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که بایرن دیگر تنها مشتری جدی این مدافع آلمانی نیست و رئال مادرید هم به جمع علاقه‌مندان او اضافه شده است. مدیران این باشگاه در چند روز اخیر تماس‌هایی با نزدیکان و نمایندگان این بازیکن داشته‌اند تا جویای شرایط و نظر او درباره حضور در سانتیاگو برنابئو شوند و حتی نام بارسلونا هم در کنار نام او به گوش می‌رسد.

تاه حالا کار بسیار سختی دارد و باید شرایطش را به دقت ارزیابی کند و این احتمال وجود دارد که تصمیم نهایی را در ماه ژانویه بگیرد چون قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از لورکوزن جدا شود و این اجازه را دارد که از ماه ژانویه پیش قراردادی را با هر باشگاهی خارج از لیگ آلمان امضا کند.

دیدگاه‌ها