کد خبر : 2075854 | 19 مهر 1403 ساعت 13:26 | 23.2K بازدید | 23 دیدگاه

شماره یک مسترالمپیا برای گرگ پارسی

منتظر خشن‌ترین ورژن هادی چوپان باشید!

هادی چوپان در فاصله دو‌ روز مانده تا رقابتش‌ در‌ مسترالمپیا برای رقبایش خط و نشان کشید.

منتظر خشن‌ترین ورژن هادی چوپان باشید!

به گزارش "ورزش سه"، مسترالمپیای ۲۰۲۴ از امشب رسما با برگزاری کنفرانس خبری ورزشکاران در رشته‌های مختلف استارت می‌خورد و برای ایرانی‌ها همچون سال‌های اخیر جذابیت این رویداد حضور هادی چوپان‌ در بین مدعیان‌ دسته اوپن به حساب می‌آید.

گرگ پارسی که بعد از قهرمانی ۲۰۲۲ سال گذشته بعد از درک لانسفورد به نایب قهرمانی رسید، بامداد امروز‌ در حاشیه ثبت‌نام ورزشکاران و دریافت شماره مصاحبه‌ای را با رسانه‌ها انجام داد.

هادی چوپان که طبق قرعه شماره یک را برداشت، در خصوص مسابقات امسال و شانس خود برای قهرمانی گفت: «امسال هم مثل سال ۲۰۲۲ شماره یک‌ را برداشتم و می‌خواهم مثل شماره‌ام اول باشم. یک ورژن وحشتناک را از هادی چوپان خواهید دید. مطمئن باشید خشن‌ترین ورژن هادی چوپان خواهد بود.»

1997504

وی ادامه داد: «من با انرژی طرفدارانم‌ پیشرفت می‌کنم و می‌خواهم جواب انرژی آن‌ها را با ساندو (تندیس مخصوص قهرمانی مسترالمپیا) بدهم. »

هادی چوپان در بخش پایانی صحبت‌های خود به غیبت چند بدنساز ایرانی با وجود کسب جواز‌ مسترالمپیا اشاره کرد و گفت: «من اینجا تنها هستم و تعدادی از هموطنانم با وجود اینکه در مسابقات حرفه‌ای شرکت کردند و جواز گرفتند، نتوانستند اینجا باشند. آن‌ها پشت سد ویزا هستند و از هر کسی که‌ کاری از دستش برمی‌آید می‌خواهم که به ورزشکاران ایرانی در این خصوص کمک کند. من دلم‌ می‌شکند که می‌بینم هموطنانم اینجا نیستند.»

دیدگاه‌ها