کد خبر : 2075853 | 19 مهر 1403 ساعت 13:19 | 10.2K بازدید | 40 دیدگاه

شزنی: برای قهرمانی به بارسا آمدم، نه تفریح!

وويژک شزنی می‌گوید هدفش در بارسلونا کسب جام قهرمانی به همراه این تیم است.

شزنی: برای قهرمانی به بارسا آمدم، نه تفریح!

به گزارش "ورزش سه"، شزنی در پایان فصل گذشته و پس از اتمام قراردادش با باشگاه یوونتوس در بین بازیکنانی قرار گرفت که تیاگو موتا دیگر علاقه‌ای به همکاری با او نداشت و به همین دلیل قرارداد جدیدی با او امضا نشد و این وضعیت در نهایت منجر به این شد که او در تصمیمی ناگهانی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و مصدومیت طولانی مدت مارک آندره تراشتگن باعث شد که بارسلونا چاره دیگری جز جذب یک دروازه‌بان قابل اطمینان نداشته باشد و او بهترین گزینه از بین بازیکنان آزاد بود و مذاکرات خیلی زود به سرانجام رسید تا او قراردادی را با این باشگاه به امضا برساند.

این ستاره لهستانی در گفتگو با موندو دیپورتیوو درباره اهدافش از حضور در بارسلونا اظهار داشت: «من قراردادی را با بارسا امضا نکردم تا فقط روزهای خوبی را در اینجا سپری کنم و پس از آن جدا شوم، بلکه من به این باشگاه آمدم تا به این تیم کمک کنم و به همراه آنها جام‌های قهرمانی را به دست آورم.

رویای من این است که جام‌هایی را به دست بیاورم که پیش از این نداشته‌ام. حالا فرصت رقابت در مسابقاتی مانند جام حذفی اسپانیا، لالیگا و البته لیگ قهرمانان را داریم. من دوست دارم که حداقل در دو جام به قهرمانی برسیم و من در حالی فوتبالم را به پایان ببرم که فکر کنم آخرین فصلم عالی بوده است.»

دیدگاه‌ها