کد خبر : 2075850 | 19 مهر 1403 ساعت 13:12 | 12.1K بازدید | 7 دیدگاه

ساکا:

باورم نمی‌شد کاپیتانی آرسنال را به من دادند!

بوکایو ساکا می‌گوید نمی‌تواند احساساتش از گرفتن بازوبند کاپیتانی آرسنال را توصیف کند.

باورم نمی‌شد کاپیتانی آرسنال را به من دادند!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در این فصل هم همچنان با معضل مصدومیت بازیکنانش روبرو است و غیبت مارتین اودگارد در چند هفته اخیر در ترکیب این تیم باعث شده است که آنها کاپیتان‌شان را در اختیار نداشته باشند و همین باعث شد که میکل آرتتا از ساکا درخواست کند که این بازوبند و این مسئولیت را قبول کند.

این ستاره انگلیسی در دیدار حساس برابر منچسترسیتی این مسئولیت مهم را برعهده داشت و پس از آن در بازی حساس برابر پاری سن ژرمن در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هم نشان داد که شایستگی قرار گرفتن در این جایگاه را داشته است و تصمیم آرتتا برای انتخاب او کاملا درست بوده است.

این بازیکن که تنها ۲۳ سال دارد در گفتگو با CBS Sports درباره این تجربه اظهار داشت: «این یکی از مواردی است که وقتی مردم درباره آن سوال می‌کنند، من هیچ جوابی ندارم که به آنها بدهم. همه از مسیر من باخبر هستند و می‌دانند که من از کجا به کجا رسیدم و چه روزهایی را برای این جایگاه طی کردم.

در اختیار گرفتن بازوبند کاپیتانی آٰسنال و قدم زدن جلوی تمام بازیکنان در ورزشگاه امارات و احساسی که این اتفاق به من داد چیزی است که هرگز نمی‌توانم با هیچ کلامی آن را توصیف کنم و برایم فوق‌العاده است.»

دیدگاه‌ها