کد خبر : 2075848 | 19 مهر 1403 ساعت 13:06 | 16.5K بازدید | 23 دیدگاه

این به تن هاخ کمک نمی‌کند

افت کرده‌ایم چون یونایتد پر از بازیکن خارجی شده!

وین رونی می‌گوید یکی از بزرگترین مشکلات منچستریونایتد حضور تعداد زیاد بازیکنان خارجی در این باشگاه است.

افت کرده‌ایم چون یونایتد پر از بازیکن خارجی شده!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد حال و روز خوشی ندارد و امسال هم شانسی برای فتح لیگ برتر نخواهد داشت. آنها بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را با اریک تن هاخ تجربه کرده‌اند و سه‌شنبه مربی هلندی بار دیگر در پست خود ابقا شد. هواداران انتظار تصمیم دیگری داشتند، ولی مدیریت اعتماد خود به تن هاخ را حفظ کرد. با این مربی در جولای گذشته و پس از فتح جام حذفی، تا 2026 تمدید شده بود.

وین رونی، یکی از اسطوره‌های باشگاه، معتقد است حفظ تن هاخ تصمیم درستی بود: «من هنوز مطمئن هستم که اریک تن هاخ مربی فوق‌العاده‌ای برای یونایتد است. او هر جا که بوده، جام‌هایی را به دست آورده است و همچنین در منچستریونایتد توانسته قهرمانی کسب کند. من فکر می‌کنم فرهنگ باشگاه کمی عوض شده است. بازیکنان زیادی در سال‌های اخیر جذب شده‌اند که بیشترشان خارجی هستند.»

رونی ادامه داد: «معتقدم هویت منچستریونایتد همیشه این بوده که هسته مرکزی آن از بازیکنان بریتانیایی تشکیل شده است. فکر می‌کنم شاید کمی از آن دور شده باشیم. بازیکنان بریتانیایی بهتر می‌توانند رختکن را کنترل کنند و زمانی که تیم دوران سختی را پشت سر می‌گذارد به سرمربی کمک کنند. این شرایط الان در یونایتد حاکم نیست.»

دیدگاه‌ها