کد خبر : 2075846 | 19 مهر 1403 ساعت 13:01 | 2.4K بازدید | 2 دیدگاه

با این ستاره پرچم والیبال گنبد همچنان بالاست

یونس قلیچ نیازی، بازیکنی است که پرچم گنبد را همچنان بالا نگه داشته است.

با این ستاره پرچم والیبال گنبد همچنان بالاست

به گزارش "ورزش سه"، در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران در عین ناباوری هیچ تیمی از گنبد حضور ندارد تا والیبال ایران از حضور یکی از قطب‌های خود با تماشاگران پر شورش محروم شود.

اگر شهرستان گنبد در لیگ برتر والیبال ایران تیم ندارد، اما بازیکنانش در لیگ برتر حضور دارند و یکی از آنها به خوبی پرچم این شهر را بالا نگه داشته است.

یونس قلیچ نیازی، قطر پاسور فعلی تیم طبیعت اسلامشهر، دیروز در بازی مقابل صنعتگران امید تهران عملکردی بسیار خوب از خود به نمایش گذاشت و یکی از مهره‌های موثر تیمش در کنار بازیکنانی چون حمزه زرینی، آرمان صالحی، محمد فلاح و محمدرضا مشهدی بود.

یونس قلیچ نیازی که از حدود سه سال پیش نامی برای خود در والیبال ایران دست و پا کرده در این فصل می‌خواهد به عنوان قطر پاسور اول طبیعت اسلامشهر بهترین فصل والیبالی خود را پشت سر بگذارد و یک قهرمانی دیگر را به کارنامه خود اضافه کند.

تیم طبیعت اسلامشهر فصل قبل در پست قطر پاسور عملکردی پر نوسان داشت و در نهایت نتوانست به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند، ولی حالا ابراهیم وادی و تیمش صاحب یک قطر پاسور شش دانگ شده‌اند که هر چه از لیگ برتر والیبال ایران بگذرد مطمئنا بهتر نیز خواهد شد.

دیدگاه‌ها