کد خبر : 2075844 | 19 مهر 1403 ساعت 12:54 | 30.2K بازدید | 16 دیدگاه

خروج از ترکیب ثابت سلسائو

نیمکت‌نشینی در رئال: اندریک تاوانش را داد

مربی تیم ملی برزیل به صراحت گفت که اندریک شانسی برای حضور در ترکیب ثابت برابر شیلی ندارد.

نیمکت‌نشینی در رئال: اندریک تاوانش را داد

به گزارش "ورزش سه"، اندریک در شکست برزیل مقابل پاراگوئه، بین دو نیمه تعویض شد. داستان اندریک با تیم ملی برزیل عالی شروع شد، اما اخیراً اوضاع چندان خوب پیش نمی‌رود. مهاجم رئال مادرید از زمان ورودش به سلسائو در سه بازی دوستانه متوالی گلزنی کرد، از جمله یک گل عالی برای پیروزی تیمش مقابل انگلیس در ومبلی.

بعد از آن همه چیز آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. او در کوپا آمه‌ریکا نقش ثانویه داشت و در تنها بازی‌ای که به عنوان شروع کننده حضور داشت، برزیل در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اروگوئه حذف شد. شکستی که با افت برزیل همراه شد و آنها در مقدماتی جام جهانی اصلا نتایج خوبی نگرفته‌اند.

در آخرین فیفا دی، اندریک بدون حتی یک دقیقه بازی مقابل اکوادور، بازیکن تعویضی بود و سپس بازی مقابل پاراگوئه را از ابتدا آغاز کرد. مسابقه‌ای که تنها 45 دقیقه در آن حاضر بود و در روز بد خود بین دو نیمه تعویض شد.

اندریک ولی برای دو بازی پیش رو برابر شیلی و پرو دعوت شده، با این حال، دوریوال جونیور در یک کنفرانس مطبوعاتی به صراحت اعلام کرده بود که حداقل در اولین بازی، او نیمکت‌نشین خواهد بود. ایگور ژسوس، مهاجم 23 ساله‌ای که در بوتافوگو بازی می‌کند و در 19 بازی 7 گل به ثمر رسانده است، به جای او فیکس خواهد بود. در واقع اندریک تاوان نیمکت‌نشینی‌ها در رئال را پس می‌دهد.

2093031

دوریوال در نشست خبری دیشب خود گفت: «اندریک همچنان به دنبال وفق دادن خود با رئال است، جایی که رقابت بسیار بزرگی در خط حمله آن وجود دارد. اگرچه او قبلاً توانسته است اثر خود را در رئال بگذارد با این حال برابر شیلی در ترکیب ثابت نخواهد بود.»

در حال حاضر، مهاجم مادریدی باید در برابر شیلی به نشستن روی نیمکت بسنده کند. دیداری که برای برزیل بسیار کلیدی است و اگر نتیجه خوبی کسب نکند، می‌تواند راهیابی آنها به جام جهانی بعدی را پیچیده کند.

دیدگاه‌ها