کد خبر : 2075843 | 19 مهر 1403 ساعت 12:43 | 13.3K بازدید | 16 دیدگاه

اقدام ویژه نایکی

کفش طلای وینیسیوس و رودری آماده شد

نایکی خود را برای تولید نسخه‌ای ویژه از کفش‌های طلایی به نام وینیسیوس و رودری آماده می‌کند.

کفش طلای وینیسیوس و رودری آماده شد

به گزارش "ورزش سه"، توپ طلا همیشه اقدامات خاصی را می‌طلبد و برند ورزشی نایکی این را بهتر از هر کسی می‌داند. نایکی چند هفته‌ای است که روی نسخه‌های ویژه کفش طلایی رنگ با عناصر مرتبط با جایزه کار می‌کند و در صورتی که برنده توپ طلا با این برند تحت قرارداد باشد، به این شکل از او تقدیر خواهد کرد.

این کمپانی آمریکایی علاوه بر وینیسیوس، روی رودری نیز تمرکز کرده است. برای بسیاری، آنها دو شانس بزرگ برای بردن این جایزه هستند. در حالی که در اسپانیا معتقدند ستاره برزیلی برنده توپ طلا خواهد شد، در انگلیس معتقدند که هافبک اسپانیایی شانس بالاتری دارد.

2093028

از این رو، نایکی در تهیه طرح ویژه کفش طلا برای رودری نیز اقدام کرده است. رودری به دلیل مصدومیت زانو که در بازی با آرسنال متحمل شد، ضربه سختی خورد و فصل را از دست داده است. 

در هر صورت، توپ طلا می‌تواند پاداش عملکرد عالی دو سال اخیر او با سیتی و اسپانیا باشد. پس از پنجم شدن در توپ طلای قبلی، به نظر می‌رسد که او فقط وینیسیوس را به عنوان رقیب بزرگ خود دارد. به همین دلیل نایکی همه چیز را آماده کرده است تا هر کدام از آنها که برنده جایزه شد، نسخه‌ای اختصاصی از کفش طلایی رنگ به نام او عرضه شود.

دیدگاه‌ها