کد خبر : 2075842 | 19 مهر 1403 ساعت 12:48 | 34K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره خارجی استقلال در کینشاسا می‌درخشد

یاران گائل کاکوتا امشب در دیداری از مقدماتی جام ملت‌ها، به مصاف تانزانیا می‌روند.

ستاره خارجی استقلال در کینشاسا می‌درخشد

به گزارش "ورزش سه" امشب تیم ملی جمهوری دموکراتیک کنگو در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آفریقا به مصاف تیم ملی تانزانیا خواهد رفت. این مسابقه به میزبانی کنگو و در کینشاسا برگزار می‌شود و یکی از بازیکنان حاضر در فهرست سباستین دزابر، سرمربی تیم کنگو، گائل کاکوتا، ستاره تیم استقلال ایران است. کاکوتا پیش‌تر نیز در فیفا دی قبلی به تیم ملی دعوت شده بود و ۴۵ دقیقه مقابل اتیوپی بازی کرد.

کاکوتا در این فصل عملکرد خوبی در استقلال داشته و به‌ویژه در بازی اخیر این تیم مقابل هوادار به چشم آمد. نمایش‌های خوب او باعث شده تا هواداران استقلال امیدوار باشند که در تیم ملی کنگو نیز بدرخشد و با آمادگی بیشتری به تیم باشگاهی خود بازگردد. حضور کاکوتا در ترکیب کنگو نشان از اعتماد کادر فنی به او دارد و این می‌تواند فرصتی مناسب برای او باشد تا مهارت‌های خود را در سطح ملی نیز به نمایش بگذارد.

استقلال پس از فیفا دی دو بازی حساس در پیش دارد؛ ابتدا مقابل ذوب‌آهن در لیگ داخلی و سپس در لیگ نخبگان به مصاف النصر پرستاره خواهد رفت. هواداران استقلال امیدوارند کاکوتا با آمادگی کامل و روحیه بالایی از بازی‌های ملی به تیم بازگردد و در این دو دیدار مهم نیز تأثیرگذار باشد.

دیدگاه‌ها