کد خبر : 2075832 | 19 مهر 1403 ساعت 11:44 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

دردسر جدید برای خانزاده در ایتالیا: غول بلغار برگشت

الکساندر نیکولوف، ستاره والیبال بلغارستان به میادین بازگشته است.

دردسر جدید برای خانزاده در ایتالیا: غول بلغار برگشت

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر نیکولوف دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال بلغارستان که پس از پایان فصل قبل عملی سنگین را پشت سر گذاشت و کمر خود را جراحی کرد، پس از حدود پنج ماه سر انجام اولین دیدار خود را انجام داد.

اگر چه این بازگشت بزرگ پشت باخت تیم لوبه برابر میلانو پنهان ماند، اما نیکولوف از این پس می‌تواند آرام آرام به ترکیب تیمش اضافه شود.

الکساندر نیکولوف ملقب به هیولای بالکان که از بازگشتش به میادین بسیار خوشحال به نظر می‌رسید به خبرنگاران گفت: "از نتیجه بازی و سفر به میلان که بگذریم، از نظر شخصی بسیار خوشحالم زیرا پس از ماه‌ها بدون بازی رسمی، طلسم خود را شکستم و در نهایت در اولین بازی فصل جدید خود با پیراهن لوبه شرکت کردم. با این اوصاف، ما اصلاً از نحوه بازی خود در روز یکشنبه خوشمان نیامد.

ما باید در بازی بعدی در خانه خود مقابل مونزا بسیار تهاجمی‌تر عمل کنیم، چون تیم مونزا رقیبی است که در فصل‌های گذشته اغلب ما را در مشکلات جدی قرار داده است و از طرفی ما برای پیروزی به عزم و تلاش بیشتری نیاز داریم."

این بازگشت البته می‌تواند برای پوریا حسین خانزاده گران تمام شود زیرا حضور الکساندر نیکولوف در ترکیب اصلی کار را برای بازی کردن پوریا حسین خانزاده که هم پستی او است دشوارتر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها