کد خبر : 2075831 | 19 مهر 1403 ساعت 11:41 | 11.2K بازدید | 7 دیدگاه

می‌دانم تقویم شلوغ است

تهدید به اعتصاب بازیکنان: رئیس یوفا پاسخ داد

الکساندر چفرین تایید کرد که تقویم فوتبال بسیار شلوغ شده و دیگر جایی برای رقابت اضافی وجود ندارد. او به گلایه‌های بازیکنان حق داد.

تهدید به اعتصاب بازیکنان: رئیس یوفا پاسخ داد

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر چفرین، رئیس یوفا، امروز در اجلاس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی در مورد تقویم بازی‌ها و اعتراض بازیکنان به تعدد مسابقات فوتبال حرف زد.

موردی که باعث شد اتحادیه‌های بازیکنان فوتبال (FIFPro) تهدید به اعتصاب کنند. چفرین گفت: «قبول دارم که تقویم به حداکثر ظرفیت خود رسیده است. بله، ما به محدودیت از این بابت رسیده‌ایم. من بر آنچه که دو ماه پیش گفتم، تاکید می‌کنم که دیگر جایی برای مسابقات اضافی وجود ندارد. در عین حال، باید به وضعیت متفاوت بین باشگاه‌ها و بازیکنان نیز اشاره کرد. مثلا در برخی باشگاه، برخی بیش از حد پرداختی دارند و برخی دستمزد پایینی می‌دهند. 99 درصد بازیکنان فوتبال صد میلیون درآمد ندارند. شاید بهتر است باشگاه‌ها به جای 25 پرداختی بالا روی 10 یا یازده پرداختی بالا تمرکز کنند.»

چفرین همچنین با اشاره به تغییر فرمت لیگ قهرمانان اروپا گفت: «مانند زندگی، تغییرات در فوتبال نیز همیشه آسان نیست. ما می‌دانستیم که برای رسیدن به این شرایط باید بسیار تلاش کرد. این تغییرات برای به دست آوردن منافع مالی برای یوفا (پول تقریباً به طور کامل به باشگاه‌ها می‌رسد) انجام نشده است، بلکه به این دلیل است که ما مسئولیت‌هایی داریم. ما استراتژی جدیدی را با چندین اولویت برای تمرکز بر روی آنها راه‌اندازی کرده‌ایم، از جمله جاه‌طلبی روشن برای سازماندهی رویداد ورزشی که بیشترین علاقه‌مند را در دنیا دارد. ما می‌خواهیم جریان‌های درآمدی را بهبود بخشیم، نه به این دلیل که پول را دوست داریم بلکه به این دلیل که این پول به باشگاه‌ها، تنها ذینفع‌ها برسد.»

دیدگاه‌ها