کد خبر : 2075827 | 19 مهر 1403 ساعت 11:17 | 4.7K بازدید | 2 دیدگاه

روزهای سخت خیلی زود برای این سرمربی از راه رسید

روزهای سخت خیلی زود به سراغ سرمربی سرشناس لیگ برتر آمدند.

روزهای سخت خیلی زود برای این سرمربی از راه رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال مس رفسنجان در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران در روزهای آخر حضورش در لیگ قطعی شد و نتوانست آن طور که باید و شاید در نقل و انتقالات داخلی بازیکنی خریداری کنند.

شاید عجیب‌ترین نقل و انتقال این باشگاه که کسی فکرش را هم نمی‌کرد حضور محمدرضا تندروان بر روی نیمکت تیم مس بود. تندروان که در چند سال اخیر عادت داشت بر روی نیمکت تیم‌های پرستاره بنشیند و دو بار نیز قهرمان لیگ برتر شده بود به یک باره سرمربی مس رفسنجان شد.

این تیم که فصل نقل و انتقالات را به تیم‌های دیگر باخته بود و حتی تمرینات این باشگاه هم دیر آغاز شد، خیلی زود عملکرد ضعیف در این دو بخش خود را نشان داد و تیم مس رفسنجان دو بازی اول لیگ را بدون گرفتن حتی یک ست به ترتیب مقابل طبیعت اسلامشهر و چادر ملو اردکان باخت.

حالا محمدرضا تندروان که به این وضعیت عادت ندارد با چالشی سخت روبرو شده و باید دید چگونه می‌تواند تیمش را نجات دهد. تندروان هرگز اهل نا امیدی نیست و احتمال دارد وضعیت این تیم را در هفته‌های آتی متحول کند. تنها نکته مثبت این تیم حضور دو یار خارجی به نام‌های آمیت و آفاق خان است که شاید این دو بتوانند مس را با اندیشه‌های تندروان از این وضعیت خارج کنند.

دیدگاه‌ها