کد خبر : 2075825 | 19 مهر 1403 ساعت 11:09 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

متخصص خروج از بحران: اوضاع اینگونه نمی‌ماند!

پیمان اکبری پس از هفت سال دو بازی اول لیگ برتر والیبال را باخت.

متخصص خروج از بحران: اوضاع اینگونه نمی‌ماند!

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری یکی از مربیان با سابقه لیگ والیبال است که از حدود پانزده سال پیش در لیگ برتر والیبال ایران مشغول مربیگری است. او همیشه در تیم هایی حضور داشته که یکی از مدعیان قهرمانی به حساب می آمدند.

اما در این فصل تیمش پیکان تهران نتوانسته بازیکنان خوبی جذب کند و ستاره‌های تاثیر گذار فصل قبل خود را نیز از دست داد تا سالی سخت در انتظار او باشد. شرایط سخت خیلی زود به پیمان اکبری رخ نشان داد و او در دو هفته اول لیگ به ترتیب مقابل صنعتگران امید و فولاد سیرجان ایرانیان با شکست مواجه شد.

اتفاقی که مشابه آن هفت سال پیش برای پیمان اکبری رخ داد و او زمانی که در سال ۹۶ سرمربی پیکان تهران بود دو بازی اول لیگ را به شهرداری تبریز و شهرداری ورامین واگذار کرد. از آن سال به این طرف او هرگز دو بازی اول لیگ را با باخت شروع نکرده بود تا اینکه پس از هفت سال این اتفاق برای او پیش آمد.

نکته تلخ ماجرا در فصل ۹۶ آن بود که پیمان اکبری قبل از شروع پلی آف از سمتش استعفا داد و دیگر با پیکان تهران ادامه نداد اما تجربه نشان داده پیمان اکبری به خوبی می‌تواند تیم‌هایش را از بحران بیرون بکشد و این بار هم احتمالا همین اتفاق خواهد افتاد. همه منتظر هستند تا پیمان اکبری یک بار دیگر فنون خود در مربی گری را نشان بدهد و پیکان تهران را به بالای جدول ببرد.

دیدگاه‌ها