کد خبر : 2075824 | 19 مهر 1403 ساعت 11:04 | 52.9K بازدید | 26 دیدگاه

تصمیم غیرمنتظره: رونالدینیو به فوتبال برگشت

رونالدینیو با خرید سهام یک باشگاه آمریکایی بار دیگر به دنیای فوتبال بازگشت.

تصمیم غیرمنتظره: رونالدینیو به فوتبال برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان معتقد هستند که رونالدینیو در دوران حضورش در مستطیل سبز بدون شک یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بود و توانست روزهای بسیار درخشانی را با پیراهن بارسلونا و میلان و همچنین در ترکیب تیم ملی برزیل تجربه کند.

او که حالا ۴۴ سال دارد و مدتی طولانی است که دیگر در زمین به میدان نمی‌رود، در طول چند ماه گذشته در حال بررسی شرایطی بود که بتواند بار دیگر و این بار در پستی متفاوت به دنیای فوتبال برگردد و در نهایت تصمیم گرفت که سهام باشگاه آمریکایی گرینویل ترایمف را خریداری کند.

این باشگاه آمریکایی در کارولینای جنوبی قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و در حال حاضر مشغول رقابت در لیگ یک آمریکا است و مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند هرچه زودتر این تیم را به رقابت‌های ام ال اس برسانند و این رویا و بلندپروازی جذاب آنها است.

با این حال، سیستم انتخاب تیم‌ها در ام ال اس بر اساس سقوط و صعود نیست و حالا این باشگاه امیدوار است که رونالدینیو با حضورش در کنار آنها بتواند راهی را برایشان هموار کند که در حالت عادی تقریبا غیرممکن بود و به دنبال استفاده از تجربه و روابط خوب مالک جدید هستند که باید دید برای این تیم جواب خواهد داد یا خیر.

دیدگاه‌ها