کد خبر : 2075816 | 19 مهر 1403 ساعت 10:28 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

خودزنی عجیبی که به خیر گذشت!

سایپا با محمد ترکاشوند به اولین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال ایران دست یافت.

خودزنی عجیبی که به خیر گذشت!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران در یک بازی جذاب و دیدنی تیم سایپا تهران با نتیجه سه بر دو مقابل پاس گرگان به برتری رسید تا اولین پیروزی خود را در این فصل از لیگ برتر به دست بیاورد.

در اواخر ست سوم این دیدار و در حالی که سایپا تهران با اختلاف زیادی جلو بود و نیازی به تلاش بیش از حد نداشت در یک صحنه متین احمدی، سرعتی زن سایپا که برای دفاع پریده بود در لحظه فرود نا خواسته آرنجش به بینی فاضل پژومان برخورد کرد و باعث خون‌ریزی بینی او شد.

پس از این اتفاق پژومان نتوانست در ست چهارم برای تیمش به میدان برود و این تیم با دیگر پاسور خود اشکان درخشان وارد میدان شد. اما عدم هماهنگی این پاسور با بازیکنان باعث شد تا تیم پاس گرگان که تقریبا باخت را قبول کرده بود به بازی برگردد و مسابقه را به ست پنجم بکشاند.

در ست پنجم محمد ترکاشوند که نمی‌خواست به سرنوشت بازی اول دچار شود، دوباره فاضل پژومان پاسور خوش فکرش را به زمین فراخواند و او نیز جواب اعتماد مربی خود را داد و با پیروزی در ست پنجم سایپا برنده این مسابقه شد. شاید اگر مصدومیت پژومان حادتر بود الان این تیم پاس گرگان بود که برنده این مسابقه می‌شد. خودزنی که برای سایپا این بار به خیر گذشت.

دیدگاه‌ها