کد خبر : 2075813 | 19 مهر 1403 ساعت 09:55 | 3K بازدید | 3 دیدگاه

آماد دیالو جدیدترین مصدوم منچستر در فیفا‌دی!

آماد دیالو، وینگر ساحل عاجی منچستریونایتد، به علت مصدومیت در تمرینات ساحل عاج از لیست تیم ملی کشورش خط خورد.

آماد دیالو جدیدترین مصدوم منچستر در فیفا‌دی!

به گزارش "ورزش سه"، کابوس مصدومیت بازیکنان منچستریونایتد در یکی از بحرانی‌ترین دوران یک دهه اخیر باشگاه از نظر نتیجه‌گیری هم دست بردار اریک تن هاخ و هواداران شیاطین سرخ نیست و آماد دیالو وینگر ساحل عاجی این تیم نیز در تمرینات تیم ملی کشورش دچار مصدومیت شد.

با وجود آنکه قرار بود تا دیالو ۲۲ ساله به عنوان یکی از نفرات اصلی ساحل عاج در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا به میدان برود اما او در آخرین تمرین ساحل عاج دچار مصدومیت شد و قرار است به زودی برای تحت مداوا قرار گرفتن به انگلیس برگردد.

گفتنی است دیالو به لیست بلند بالای مصدومان اخیر یونایتد همچون نصیر مزراوی، آلخاندرو گارناچو و کوبی ماینو اضافه شد که پیش از او از لیست تیم‌های کشورشان خط خورده بودند.

2002646

اگرچه دیالو در بازی آخر منچستریونایتد مقابل استون ویلا نود دقیقه روی نیمکت نشست و به بازی نیامد اما تا اینجای فصل در شش بازی برای یونایتد به میدان رفته و موفق به ثبت یک گل و یک پاس گل نیز شده است.

هنوز خبر دقیقی از نوع مصدومیت و میزان غیبت او منتشر نشده اما سرمربی تیم ملی ساحل عاج دیالو را از لیست نفرات تیمش برای دو بازی پیش‌ رو در آخرین لحظات خط زد.

دیدگاه‌ها