کد خبر : 2075812 | 19 مهر 1403 ساعت 09:25 | 4.1K بازدید | 8 دیدگاه

هراس انگلیس و بایرن: مصدومیت کین جدی است

لی کارزلی با انتخاب جان استونز به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی برابر یونان اعلام کرد که هری کین به این دیدار نخواهد رسید.

هراس انگلیس و بایرن: مصدومیت کین جدی است

به گزارش "ورزش سه"، اردوی تیم ملی انگلیس با بازیکنان دعوت شده از سوی سرمربی موقت این تیم برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و برگزاری دو دیدار در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در حال برگزاری است و این تیم باید امشب به مصاف تیم ملی یونان برود.

هری کین هم یکی از بازیکنانی است که از سوی کارزلی به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت شد اما در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت مصدوم شده بود و نگرانی‌هایی از شرایطش وجود داشت. با این حال گفته می‌شد که او می‌تواند بدون هیچ مشکل خاصی در ترکیب انگلیس به میدان برود.

رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر از تلاش او برای رسیدن به بازی برابر یونان خبر داده بودند اما شرایط در دو روز گذشته برای او رو به وخامت رفت و این بازیکن نتوانست در تمرینات تیم ملی کشورش حضور پیدا کند و به نظر می‌رسد که مصدومیت او جدی‌تر از حد تصور است.

کارزلی شب گذشته اعلام کرد که جان استونز به عنوان کاپیتان تیم ملی انگلیس در بازی برابر یونان در زمین حضور پیدا خواهد کرد و به این ترتیب غیبت کین در این دیدار قطعی شد تا مشخص شود که مصدومیت این بازیکن جدی است اما هنوز معلوم نیست که آیا او اردوی تیم ملی کشورش را ترک می‌کند و به مونیخ باز می‌گردد یا خیر.

دیدگاه‌ها