کد خبر : 2075810 | 19 مهر 1403 ساعت 09:04 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

انتقاد هواداران لیورپول از کلوپ: نباید می‌رفتی!

هواداران لیورپول از تصمیم یورگن کلوپ برای قبول پیشنهاد شرکت رد بول ناراحت هستند.

انتقاد هواداران لیورپول از کلوپ: نباید می‌رفتی!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته اعلام شد که شرکت رد بول با کلوپ به توافق رسیده و قراردادی را با مربی آلمانی امضا کرده تا از این پس به عنوان مدیر فوتبال باشگاه‌های تحت نظر این شرکت در سراسر دنیا شروع به فعالیت کند و او از تاریخ اول ژانویه در این سمت حضور پیدا خواهد کرد.

او پس از نزدیک به ۹ سال حضور روی نیمکت لیورپول و کسب قهرمانی‌ها و افتخارات بسیار با این تیم در پایان فصل گذشته و با اتمام مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که لیورپول را ترک کند و اعلام کرد که نیاز دارد مدتی دور از دنیای فوتبال مشغول استراحت و سپری کردن تعطیلات با خانواده باشد.

اما حالا این تصمیم  و بازگشتش به دنیای فوتبال در پستی متفاوت باعث ناراحتی هواداران لیورپول شده است. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "مدیر شدن لیورپول در شرکتی با مدل مالکیت چند باشگاهی که عملا در حال برند سازی باشگاه‌های فوتبال به ماشین بازاریابی برای نوشیدنی‌های انرژی‌زاست بسیار مزخرف است."

کاربر دیگری اضافه کرد: "وای! کلوپ به باشگاه‌های زنجیره‌ای رد بول پیوست! احترام بسیار بیشتری برای او قائل بودم. اما دیگر هیچ چیزی من را سورپرایز نمی‌کند."

یکی دیگر از هواداران لیورپول اظهار داشت: "حضور کلوپ در ردبول مانند این است که جردن هندرسون به لیگ عربستان رفته باشد. او نباید این کار را می‌کرد."

دیدگاه‌ها