کد خبر : 2075804 | 19 مهر 1403 ساعت 01:32 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تدسکو: لوکاکو به تیم ملی نیامد چون آماده نبود!

دومینیکو تدسکو، سرمربی تیم ملی بلژیک معتقد است غیبت روملو لوکاکو در این اردو کاملا منصفانه بود چرا که او از آمادگی کامل برخوردار نیست.

تدسکو: لوکاکو به تیم ملی نیامد چون آماده نبود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بلژیک در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، امشب در رم مهمان ایتالیا خواهد بود‌. شاگردان دومنیکو تدسکو در دو بازی قبلی خود موفق به کسب یک برد مقابل رژیم صهیونیستی شده و در مقابل فرانسه نیز متحمل شکست شده‌اند.

سرمربی بلژیک در کنفرانس خبری قبل از بازی حساس تیمش گفت: "هر مسابقه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و فرقی ندارد در کدام تورنمنت به میدان می‌رویم. متاسفانه چند بازیکن اصلی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداریم و مجبور شدیم تا جای آنها را با نفرات جوان‌تر پر کنیم."

با وجود آنکه روملو لوکاکو در تمام بازی‌های اخیر ناپولی در سری آ بدون مشکل به میدان رفته بود اما با درخواست از سرمربی بلژیک به علت استراحت بیشتر، در این اردو همراه تیم ملی کشورش نخواهد بود‌. تدسکو درباره او گفت: "لوکاکو تصمیم گرفت در این اردو شرکت نکند اما ممکن است از ماه آینده دوباره در لیست تیم ملی باشد.

من تصمیم او را درک می‌کنم. چرا که دیر به ناپولی اضافه شد و تمرینات پیش فصل را از دست داد. بنابراین اکنون در آمادگی کامل قرار ندارد. هیچ مشکلی هم از این بابت نداریم و روی بازیکنان جانشین تمرکز می‌کنیم."

2044789

جالب آنکه تدسکو در ایتالیا متولد شده و در کودکی به همراه خانواده به آلمان سفر کرده است. به همین دلیل بعد از انجام قرعه‌کشی ليگ ملت‌های اروپا، اعتراف کرد که تقابل با ایتالیا همواره یک رویا برای او بوده است. در همین خصوص، او در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد روزی در سری آ مربیگری کند افزود: "اکنون زمان آن نیست که درمورد اهداف و رویاهای من صحبت کنیم. این اولین بار است که مقابل تیم ملی کشور زادگاهم بازی می‌کنم و از این بابت هیجان‌زده هستم."

دیدگاه‌ها