کد خبر : 2075802 | 19 مهر 1403 ساعت 01:12 | 3.4K بازدید | 1 دیدگاه

کاپیتان یووه در ماراتن لندن می‌دود!

لئوناردو بونوچی، مدافع سابق یوونتوس در تصمیمی عجیب قصد حضور در مسابقات دو ماراتن ۲۰۲۵ لندن را دارد.

کاپیتان یووه در ماراتن لندن می‌دود!

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی ۳۷ ساله که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و به دوران پرافتخار خود پایان داد، هنوز از ورزش دل نکنده و با کمک تیم سابقش‌ یعنی یوونتوس برای شرکت در مسابقات دو ماراتن لندن در سال ۲۰۲۵ آماده می‌شود.

بونوچی تابستان امسال پس از نیم فصل حضور در فنرباغچه، رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او پیش از تیم ترکیه‌ای سابقه حضور در تیم‌های یوونتوس، پیزا، ترویز، اینتر، جنوا، میلان، باری و یونیون برلین را نیز در کارنامه داشت و همچنین در ۱۲۱ بازی ملی برای ایتالیا به میدان رفت و ۸ گل نیز به ثمر رساند.

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، بونوچی امروز در مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس حاضر شده است که برخی از هواداران یووه بر این تصور بودند که او قصد دارد به عنوان جانشین گلسون برمر به بیانکونری برگردد اما هدف بونوچی دریافت گواهی‌های پزشکی لازم برای شروع تمرینات دو ماراتن لندن در آوریل ۲۰۲۵ بوده است.

2056625

این رسانه همچنین گزارش داد بونوچی قصد دارد با حضور در مسابقات نیم ماراتن تورین که دو ماه دیگر برگزار می‌شود، آمادگی خود برای حضور در رشته جدید ورزشی را بسنجد.

گفتنی است مسابقات دو ماراتن از سال ۱۹۸۱ به عنوان یکی از اصلی‌ترین پایه‌های ورزش جهان هرساله برگزار شده و طول مسافت آن نیز ۴۲.۲ کیلومتر است.

دیدگاه‌ها