کد خبر : 2075799 | 19 مهر 1403 ساعت 00:58 | 3.9K بازدید | 2 دیدگاه

شش آماده نبرد: دیوار ایران علیه ازبک‌ها

سعید عزت‌اللهی نقشی کلیدی در کنترل بازیکنان تهاجمی ازبکستان خواهد داشت.

شش آماده نبرد: دیوار ایران علیه ازبک‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی بعد از 70 بازی ملی، جزء باسابقه‌ترین بازیکنان حال حاضر تیم امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود و احتمالا در بازی با ازبکستان و قطر نیز جایگاه ثابتی را در ترکیب تیم ملی خواهد داشت و احتمالا به همراه یک هافبک دیگر وظیفه کنترل بازیکنان تهاجمی ازبکستان و قطع ارتباط آنها با الدور شومورودوف را برعهده خواهد داشت.

نکته جالب در مورد عزت‌اللهی این است که او تنها یک گل ملی در کارنامه دارد و برخلاف بازی‌های باشگاهی، در عرصه ملی چندان گلزن نبوده است. او تنها گل ملی خود را هم مقابل ترکمنستان به ثمر رساند اما او در تیم امیر قلعه‌نویی نیز بیشتر برای فاز دفاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نیاز به گلزنی از سوی او چندان احساس نمی‌شود.

هافبک لژیونر تیم ملی که با پاس‌های دقیق خود، نقش بازیساز را هم ایفا می‌کند و با پاس‌های قطری می‌تواند نقشی موثر در دور زدن مدافعان و هافبک‌های حریف را ایفا کند، تلاش خواهد کرد تا در دیدار با ازبکستان ابتدا از پس بازیکنان هجومی حریف بر بیاید و با قطع ارتباط آنها، به حلقه اتصال بازیسازی ایران تبدیل شود. جایی که احتمالا جلوتر از خود محبی، آزمون، طارمی، قدوس و شاید حتی جهانبخش را داشته باشد.

دیدگاه‌ها