کد خبر : 2075793 | 19 مهر 1403 ساعت 09:20 | 4.5K بازدید | 44 دیدگاه

بیرو و کلین‌شیت حیثیتی در تاشکند!

شماره یک در چالش دوباره‌ای برای تجربه صعود به جام جهانی قرار دارد؛ تورنمنت‌هایی که طی دوره‌های اخیر با اتفاقات مثبت و خاطره انگیزی برایش همراه بوده است.

بیرو و کلین‌شیت حیثیتی در تاشکند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند از دوره حضور در نفت تهران که اکنون به خاطره پیوسته تجربه حضور در اردوی تیم ملی را در کارنامه دارد و از جام ملت‌های ملبورن عضوی از آن لقب گرفت.

او رفته رفته توانست به ترکیب اصلی تیم ملی برسد و اکنون پیراهن شماره یک تیم ملی را در تورنمنت‌های مختلف و حساس از آن خود کرده و به کسی هم تعاریف نمی‌کند. با این حال این روزها وضعیت او متفاوت است و درگیر حاشیه و چالشی بزرگ شده تا همه در انتظار عملکرد او باشند.

بیرانوند که شاید در طول فصول مختلف علی‌رغم نمایش خیره کننده، گل‌هایی به همین شکل که در تراکتور دریافت کرده را هم درون دروازه‌اش دیده، اما به واسطه تصمیم جنجالی‌اش برای خروج از اردوگاه پرسپولیس و پوشیدن پیراهن تیم جدیدش، کاملا زیر ذره‌بین است و هر گل دریافتی از سوی او با واکنش‌های بیشتری همراه می‌شود.

2092956

شماره یک تیم ملی اما بعد از بازی با فولاد خوزستان به سیم آخر زد و جملاتی را به زبان آورد که طی ساعات اخیر هم همچنان به بحث اصلی رسانه‌های ورزشی و فضای مجازی و هواداری تبدیل شده است: "دریافت رشوه از سوی هیئت مدیره پرسپولیس برای صدور الحاقیه قرارداد و در نهایت فسخ آن".

موضوعی که اکنون تمام حواشی‌ها را متوجه او کرده و کمیته انضباطی هم مدعی شده که بعد از احضار این دروازه‌بان، بعد از بازی مقابل ازبکستان و قطر به آن خواهد پرداخت.

با این حال طی ساعات اخیر تلاش زیادی بوده تا تمرکز از شماره یک تورنمنت‌های اخیر ایران گرفته شود و جایگاهش در تیم ملی با خطر مواجه باشد. بیرانوند اما نشان داده که رفتار داخل زمین و بیرون آن را کاملا متفاوت دنبال می‌کند و البته که این بازی کاملا برای او حیثیتی و سرنوشت‌ساز خواهد بود. جایی که به دلیل حسن اخلاق و سابقه ملی‌اش با محرومیت تعلیقی مواجه شد تا پیراهن تیم ملی را همچنان در اختیار داشته باشد و باید برابر ازبک‌های مدعی یکی از بهترین روزهای دروازه‌بانی را پشت سر بگذارد تا از فشارها تا حد زیادی فاصله بگیرد.

دیدگاه‌ها