کد خبر : 2075791 | 19 مهر 1403 ساعت 09:03 | 15.2K بازدید | 32 دیدگاه

تست مهم دو ستاره راست‌پای خط دفاع

ورزشکاران، دلاوران (مقابل اورونوف) پیروز باشید!

آریا یوسفی یا صالح حردانی هر کدام‌شان در ترکیب اصلی مصاف با ازبکستان قرار بگیرند، مسابقه بسیار دشوار را در پیش دارند.

ورزشکاران، دلاوران (مقابل اورونوف) پیروز باشید!

به گزارش "ورزش‌سه"، حساس‌ترین مسابقه ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی از راه رسیده است. تیم ملی باید در ورزشگاه بنیادکار به مصاف شاگردان آماده کاتانچ برود که هنرنمایی برخی از آنها نظیر شومورودوف در بهترین لیگ‌های دنیا جریان دارد و دو ستاره این تیم هم از شاخص‌ترین بازیکنان لیگ برتر فوتبال ایران به شمار می‌روند.

اما یکی از نکات ویژه مصاف ایران و ازبکستان رویارویی مدافعین راست تیم ملی با اورونوف است که تا چند روز پیش تصور می‌شد این ستاره پرسپولیس به دلیل مصدومیت شانس حضور مقابل امیر قلعه‌نویی و شاگردانش را ندارد، اما مربی تیم حریف ادعای دیگری دارد و تصاویر منتشر شده از تمرینات ازبک‌ها هم این موضوع را ثابت می‌کنند.

2092801

در این شرایط و در حالی که رامین رضائیان دیگر در ماتریس بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی جایی ندارد و از سوی دیگر صادق محرمی هم با مصدومیت مواجه است، شانس بازی در پست دفاع راست به آریا یوسفی یا صالح حردانی داده خواهد شد.

مصاف با ازبکستان را می‌توان یکی از نقاط عطف این دو بازیکن در رده ملی دانست و باید هر کدام‌شان که به ترکیب اصلی راه پیدا می‌کند چه نمایشی مقابل اورونوف و دیگر ستاره‌های تیم حریف خواهند داشت که برنامه ویژه‌ای برای گلزنی به تیم ملی از سمت راست خط دفاعی ایران دارند.

دیدگاه‌ها