کد خبر : 2075775 | 19 مهر 1403 ساعت 08:30 | 6.7K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی پیکان: فجر شانس اول صعود است

امید روانخواه حریف امروز تیمش را مدعی جدی صعود به لیگ برتر دانست.

سرمربی پیکان: فجر شانس اول صعود است

به گزارش "ورزش سه"، مهمترین بازی هفته ششم لیگ یک را پیکان توانست به سود خود تمام کند. شاگردان امید روانخواه با دو گل از سد فجر سپاسی گذشتند و صدر جدول را از این تیم گرفتند. با این حال در نشست خبری بعد از بازی اتفاق جالبی رخ داد و امید روانخواه سرمربی پیکان که خودش سابقه حضور در فجر سپاسی را هم در کارنامه دارد، با تمجید از این تیم و هوادارانش، گفت:
«از نظر فوتبالی هر چه داریم از تیم فجر شهید سپاسی داریم. نه فقط من که بسیاری از پیشکسوتان بومی استان فارس و شهر شیراز که باعث افتخار شده‌اند مدیون باشگاه فجر سپاسی هستند. آقای غلامحسین پیروانی که امیدوارم همیشه سلامت باشد برای این تیم بسیار برایش زحمت کشید و به گردن همه ما حق دارد. ایشان سنبل باشگاه فجر هستند و امروز جای ایشان در ورزشگاه بسیار خالی بود.»

او درباره تقابل با تیم زادگاهش گفت:
«باعث خوشحالی من بود که به بهانه این بازی به شیراز بیایم و تیمی که فوتبال را از پایه در آنجا شروع کردم را از نزدیک ببینم و به عنوان سرمربی باشگاه پرافتخاری مثل پیکان بخواهم مربیگری را تجربه کنم.»

سرمربی پیکان از هواداران فجر نیز تمجید کرد:
«به هواداران تیم فجر شهید سپاسی خسته نباشید می‌گویم که با وجود اینکه تیمشان 2 بر صفر عقب بود تا دقیقه نود تیم و کادر فنی خود را حمایت کردند. این نشان از فرهنگ بالای مردم استان فارس و شهر شیراز دارد. صادقانه بگویم که خودم سال‌ها تلاش کردم که این هواداران خوشحال به خانه برگردند و ناراحتم که امشب آنها با ناراحتی ورزشگاه را ترک کردند.»

2092921

روانخواه تاکید کرد که فجر شانس اول صعود به لیگ برتر خواهد بود:
«هواداران فجر نگران نباشند، فوتبال بالا و پایین دارد و به نظرم با یک برنامه منظم تیم فجر می‌تواند تا آخرین هفته‌های لیگ مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشد. این را بدون تعارف و بدون اغراق گفتم.»

دیدگاه‌ها