کد خبر : 2075773 | 19 مهر 1403 ساعت 08:14 | 5.9K بازدید | 8 دیدگاه

وعده اونانا به هواداران منچستر: شجاع‌تر می‌شوم!

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، مدعی شد دوباره به روزهای اوج برخواهد گشت و وعده داد که از این پس جسورتر از قبل درون چارچوب دروازه خواهد ایستاد.

وعده اونانا به هواداران منچستر: شجاع‌تر می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش روزهای اخیر داوید دخیا و نتایج بسیار ضعیف منچستریونایتد در فصل جاری، منجر به انتقاد شدید هواداران از عملکرد‌ سرمربی و حتی بازیکنان خوب فصل گذشته این تیم از جمله آندره اونانا شده است.

در همین راستا، آندره اونانا در گفت‌وگو با سایت گل ضمن اطمینان از توانای‌های خود، وعده درخشش دوباره در منچستریونایتد را به هواداران این تیم داد و گفت: "دومین فصل حضور در منچستریونایتد را تجربه می‌کنم و حالا خیلی خوب کشور، شهر و البته شرایط بازی در لیگ برتر را می‌شناسم.

می‌دانم که هواداران از نتایج این فصل تیم و عملکرد من تا اینجای فصل اصلا راضی نیستند اما این وعده را می‌دهم که بعد از تعطیلات یک اونانای جدید را خواهید دید.

2068827

می‌خواهم همانند روز های نخست که به منچستر آمدم، عملکرد خوبم را تکرار کنم. از این به بعد با ریسک بیشتر و البته جسورتر از قبل من را در چارچوب دروازه منچستریونایتد می‌بینید."

گفتنی است اونانا تا اینجای رقابت‌ها در ۱۰ بازی برای منچستریونایتد در لیگ برتر و لیگ اروپا به میدان رفته که آمار ضعیف دوازده گل خورده را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه‌ها