کد خبر : 2075771 | 19 مهر 1403 ساعت 07:40 | 643 بازدید | 0 دیدگاه

لبخند امیر بعد از کنفرانس پرشور

سرمربی تیم اول آسیا اینجاست

سرمربی ایران شاگردانش را کاملا برای تقابل با ازبکستان و کسب پیروزی در این بازی حساس تهییج و آماده کرده و امیدوار است با همین لبخند در آخرین تمرین، این بازی را به پایان برساند.

سرمربی تیم اول آسیا اینجاست

به گزارش "ورزش سه"، برای امیر قلعه‌نویی جدال با ازبکستان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند شرایط را کاملا به سود تیمش در مسیر هدف بزرگ صعود به جام جهانی 2026 کند.

قلعه‌نویی که از آخرین تقابل با ازبکستان خاطره شیرینی در ذهن ندارد، این بار اما با امید بزرگی پا به تاشکند گذاشته تا همانطور که سردار آزمون وعده داده، با یک برد بزرگ از این چالش بزرگ عبور کرده و جایگاه تیمش را در صدر گروه تثبیت کند.

دیدار قبلی دو تیم که با حواشی زیادی هم همراه بود و همچنان نیز به آن پرداخته می‌شود در شرایطی که با نمایش خوب شاگردان امیر قلعه‌نویی استارت خورد و دو گل نیز برای آنها در پی داشت، در دقایق پایانی اما به شکلی متفاوتی پیش رفت و یک تساوی را رقم زد.

سرمربی تیم ملی که به دنبال این است تا نام خود را به عنوان دومین مربی ایرانی که موفق شده تیم ملی را به جام جهانی برساند مطرح کند، در نشست خبری پیش از این بازی هرچند به تمجید از تیم رقیب پرداخته و آنها را تیمی قدرتمند و بابرنامه ارزیابی کرد، اما مدعی شد شاگردانش با توانایی بالاتر و در صورت بهره بردن از موقعیت‌ها قادر خواهند بود از این تقابل با سه امتیاز کار را به پایان برسانند: "از هر نظر آماده این دیدار است و می‌خواهیم با نمایش خوب و با برنامه سه امتیاز را بگیریم."

2092698

ایران که اکنون در رتبه دوم آسیا بعد از  ژاپن قرار دارد، امید زیادی دارد تا با توجه به نتایج دو دیدار آتی و رقابت سختی که چشم بادامی‌ها پیش رو دارند، شانس نزدیک شدن به رتبه اول را افزایش دهد و این مسئله مستلزم این است تا تیم او با عبور از دو دیدار سخت و حساس مقابل ازبکستان و در ادامه قطر، ضمن افزایش شانس صعود به جام جهانی 2026، خطری جدی برای جایگاه ژاپن نیز ایجاد کند.

قلعه‌نویی بعد از کنفرانس پرماجرایی که به واسطه حواشی میزبانی ایران پشت سر گذاشت، با لبخند و امیدواری بالایی در آخرین تمرین پیش از جدال با ازبکستان حضور یافت و امیدوار است در پایان 90 دقیقه تقابل با حریف سرسخت خود، بار دیگر با این لبخند و شادی استادیوم را ترک کند.

دیدگاه‌ها