کد خبر : 2075766 | 18 مهر 1403 ساعت 23:14 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تعویضی که برد آلومینیوم را قطعی کرد؛

ساخت گل‌های 3 و 4، چه تغییری! (عکس)

مهاجم تعویضی آلومینیوم روی دو گل تیمش مقابل ذوب‌آهن تاثیرگذاری داشت.

ساخت گل‌های 3 و 4، چه تغییری! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک بهترین پیروزی خود در لیگ برتر را در شرایطی مقابل ذوب‌آهن به دست آورد که پس از تعویض‌های سیدمجتبی حسینی ازجمله ورود رضا جبیره، این تیم توانست دو گل در لحظات پایانی بزند و کار سبزپوشان را تمام کند و روی دو موقعیت‌سازی این مهاجم به گل‌های سوم و چهارم دست پیدا کند.

رضا جبیره که در هفته‌های ابتدایی فصل جدید مهره ثابت خط حمله آلومینیوم بود ولی به دلیل مسائل ثبت قرارداد در سازمان لیگ، برای دو مسابقه از لیست اراکی‌ها فاصله گرفت، بازگشت موفقی به میادین داشت و در دیدار برابر ذوب‌آهن نمایش موثری برای رسیدن تیمش به دو گل داشت.

این مهاجم تند و تیز که در دیدار هفته ششم مقابل خیبر در حضور کوتاه مدتش در گلزنی بدشانس بود و ضربه‌اش به تیرک دروازه اصابت کرد، در دیدار برابر ذوب‌آهن روی گل سوم با یک پاس رو به جلو، محمدمهدی لطفی را راه انداخت تا در نهایت این توپ توسط طالب ریکانی تبدیل به گل شود و در گل چهارم نیز کار ویژه‌ای انجام داد.

2092908

جبیره در دقیقه 2+90 که ذوبی‌ها به دنبال ایجاد موقعیت و کم کردن اختلاف گل بودند، با یک توپ‌گیری عالی در میانه زمین و پاس در عمق برای عارف حاجی‌عیدی، گل چهارم آلومینیوم را ساخت تا تعویض طلایی مجتبی حسینی لقب بگیرد و دوباره خودی نشان بدهد.

2092907

دیدگاه‌ها