کد خبر : 2075763 | 18 مهر 1403 ساعت 22:55 | 4.9K بازدید | 2 دیدگاه

وقتی من نیستم امکانات بیشتر است!

گلایه جدی ابراهیم: درباره شرایط سایپا اشتباه می‌کنید!

ابراهیم صادقی سرمربی سایپا از برخی مشکلات موجود در تیمش ابراز نارضایتی کرد.

گلایه جدی ابراهیم: درباره شرایط سایپا اشتباه می‌کنید!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا امشب توانست مقابل تیم نیروی زمینی به پیروزی برسد و با صعود به رتبه هشتم جدول و رسیدن به امتیاز 10 وضعیت خود را بهبود ببخشد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که تیم میزبان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و در عین حال بازیکنان سایپا هم به راحتی فرصت‌های به دست آمده را از دست دادند.

در همین خصوص ابراهیم صادقی وقتی در نشست خبری بعد از بازی در واکنش به سوال خبرنگار ورزش سه مبنی بر اینکه "علت فرصت سوزی‌های بازیکنان سایپا چیست؟" پاسخ داد:
«شما اگر دو بازی قبلی که امتیاز از دست دادیم را بررسی کنید می‌بینید که در هر بازی چهار یا پنجم موقعیت خوب داشتیم و گل نزدیم. کاری که از دست من برمی‌آید این است که در این بخش تمرین طراحی کنم. متاسفانه هم در لیگ یک، هم در لیگ برتر، بازیکن گلزن و تمام کننده کم داریم. بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند و سعی می‌کنیم با آنها بیشتر تمرین کنیم.»

او در این باره بابت نتایج قبلی از طرف مدیریت باشگاه سایپا تحت فشار بوده یا خیر، گفت:
«در هر صورت در سایپا همیشه فشار وجود دارد و همیشه سرمربی بابت نتیجه باید پاسخگو باشد. با این حال اعتقاد من این است که خیلی از رسانه‌ها به اشتباه تصور می‌کنند اوضاع سایپا خیلی خوب است اما اینطور نیست و ما هم مشکلات داریم ولی من با مشکلات کنار می‌آیم. با این حال نمی‌دانم چرا مرغ همسایه غاز است؟»

2092898

صادقی همچنین این را هم گفت که انتظار حمایت دارد:
«وقتی من در سایپا هستم یکسری مشکلات وجود دارد اما وقتی من نیستم و افراد دیگر می‌آیند شرایط خیلی بهتر است. انتظارم این است که از ما حمایت کنند. امیدوارم به اندازه توقعی که از ما می‌رود امکانات در اختیارمان باشد. کار سختی در پیش داریم و باید مورد حمایت قرار بگیریم.»

دیدگاه‌ها