کد خبر : 2075761 | 19 مهر 1403 ساعت 06:24 | 10.1K بازدید | 2 دیدگاه

پودولسکی برای نجات کلن به آلمان برمی‌گردد!

باشگاه کلن در نظر دارد برای بازگشت دوباره به بوندسلیگا، لوکاس پودولسکی را به این تیم برگرداند.

پودولسکی برای نجات کلن به آلمان برمی‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف تیم کلن در بوندسلیگای ب، مدیران این تیم قدیمی در اقدامی قابل توجه تصمیم به اضافه کردن لوکاس پودولسکی مهاجم ۳۹ ساله که روزهای آخر فوتبالش را در لیگ لهستان پشت سر می‌گذارد به باشگاه سابقش دارند و مذاکرات مثبتی را با مهاجم سابق تیم ملی آلمان پیش بردند.

اگرچه که هنوز مشخص نیست که پودولسکی با چه پستی به تیم سابقش برمی‌گردد اما این خبر با استقبال خوب هواداران کلن نیز مواجه شده است چرا که پودولسکی همواره چهره محبوبی در این تیم به حساب می‌آمد و هواداران معتقدند بازگشتش می‌تواند انگیزه زیادی به تیم برای صعود دوباره به سطح اول فوتبال آلمان تزریق کند.

لوکاس پودولسکی در گفت‌وگو با بیلد درخصوص احتمال بازگشتش به کلن گفت: "در روزها و هفته‌های آینده، مذاکرات بیشتری با مدیران تیم خواهم داشت تا بدانم قصد دارند از حضور من در چه پستی استفاده کنند و چگونه می‌توانم به تیم محبوبم کمک کنم."

1470432

جالب آنکه باشگاه کلن به پودولسکی وعده داده تا احتمالا در پایان فصل، یک بازی یادبود به منظور قدردانی از زحمات او در کلن در قالب دو تیم پیشکسوتان کلن و یاران پودولسکی برگزار کند. دیداری که سایت رسمی کلن خبر از حضور افراد مطرحی همچون یواخیم لوو، هانسی فلیک و مانوئل نویر در آن داده است.

پودولسکی درباره این بازی افزود: "مشتاقانه منتظر یک شب فوق‌العاده و دیدار با هم تیمی و مربیان سابق، دوستان، آشنایان و البته هواداران پرشور کلن خواهم بود و می‌خواهم از آن‌ها بابت حمایت‌های همیشگی از من در طول دوران بازیگری تشکر کنم."

گفتنی است پودولسکی از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۶ در تیم‌های جوانان و اصلی کلن به میدان رفت و سپس در سال ۲۰۰۹ به این تیم برگشت و تا ۲۰۱۲ در آن توپ زد. او اکنون با ۳۹ سال سن از سال ۲۰۲۱ در تیم گورنیک لهستان به میدان می‌رود و هنوز مشخص نیست بازگشتش به کلن به عنوان بازیکن، مربی یا پست‌های مدیریتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها