کد خبر : 2075755 | 18 مهر 1403 ساعت 22:23 | 9.5K بازدید | 4 دیدگاه

بنتو: کره‌شمالی گردن کلفت است اما باید ببریم!

پائولو بنتو، سرمربی تیم ملی امارات معتقد است کره‌شمالی حریف بسیار سرسختی است و باید با تمام توان برای پیروزی مقابل آنها به زمین بروند.

بنتو: کره‌شمالی گردن کلفت است اما باید ببریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های ملی‌ امارات و کره‌شمالی فردا شب برگزار کننده یکی از دیدار‌های حساس گروه A مسابقات مقدماتی جام جهانی هستند.

امارات تا اینجای رقابت‌ها با یک برد و یک شکست، سه امتیازی و در جایگاه سوم گروه قرار دارد و کره‌شمالی نیز با یک مساوی و یک شکست، در رتبه چهارم قرار دارد.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی تیم ملی امارات در کنفرانس‌ خبری قبل از بازی تیمش‌ مقابل کره‌شمالی گفت: "کادر فنی امارات همواره بهترین‌ها و آماده‌ترین نفرات را به تیم ملی فرا می‌خواند. با تمام قوا برابر کره‌شمالی به میدان می‌رویم و امیدواریم با حضور حداکثری هواداران، از سد کره‌شمالی عبور کنیم. آنها تیم بسیار سخت‌کوشی هستند و این را در بازی مقابل قطر ثابت کردند بنابراین کار سختی مقابل این تیم داریم."

مارکوس ملونی و برونو دی اولیویرا دو بازیکن برزیلی جدید تیم ملی امارات هستند که با تغییر تابعیت خود می‌توانند از این پس امارات را همراهی کنند. بنتو درمورد اضافه شدن آن‌ها افزود: "خوشحالم از اینکه این دو بازیکن به ترکیب تیم اضافه شدند. هدف مشترک ما و آنها این است که در سریع‌ترین زمان با تیم ملی وقف پیدا کنند و به هماهنگی کامل با دیگر نفرات تیم برسند."

بنتو در پایان درمورد مصدومیت یحیی نادر، هافبک دفاعی تیم ملی امارات گفت: "بعید می‌دانم مقابل کره‌شمالی توانایی بازی کردن را داشته باشد چرا که به تازگی‌ دچار مصدومیت شده و به زمان بیشتری برای استراحت نیاز دارد. جایگزین‌های خوبی برای او در تیم وجود دارد و از این بابت هیج نگرانی متوجه کادرفنی نخواهد بود."

دیدگاه‌ها