کد خبر : 2075751 | 18 مهر 1403 ساعت 22:07 | 5.1K بازدید | 4 دیدگاه

کالافیوری: اسپالتی و آرتتا شبیه به هم هستند

ریکاردو کالافیوری، مدافع تیم ملی ایتالیا، می‌گوید لوچانو اسپالتی و میکل آرتتا می‌خواهند مالکیت زیادی داشته باشند.

کالافیوری: اسپالتی و آرتتا شبیه به هم هستند

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو کالافیوری در سالن مطبوعاتی ورزشگاه المپیکو پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. مدافع آرسنال در بازی فرداشب مقابل بلژیک در دور سوم مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا یکی از مدافعان لوچانو اسپالتی در ترکیب اصلی خواهد بود.

او درباره بازی در ورزشگاه المپیک رم گفت: "قطعا این ورزشگاه حس جالبی به من می‌دهد، سعی می‌کنم از این انرژی در زمین استفاده کنم. بسیار خوشحالم چون جلوی دوستان و خانواده‌ام بازی خواهم کرد."

حضور در بولونیا و آرسنال؟

در بولونیا اولین سالی بود که احساس کردم برای یک تیم و یک شهر مهم هستم، خاطرات زیبا و رابطه زیبایی با همه دارم. دلم می‌خواست برگردم و از این بابت خوشحال بودم. لیگ برتر در مقایسه با سری A رقابت بسیار متفاوتی است، همیشه خوب است که یاد بگیریم با ریتم‌ها و کیفیت‌های مختلف بازی کنیم، فکر می‌کنم می‌توانم به تیم ملی کمک کنم.

رویارویی با لئاندرو تروسار؟

جالب خواهد بود، او بازیکن بزرگی است و من سعی خواهم کرد به هم تیمی‌هایم درباره او هشدار بدهم چون رویارویی با او آسان نخواهد بود. او در موقعیت تک به تک خوب است و می‌تواند خیلی خوب شوت بزند.

2092875

آیا این ایتالیا می‌تواند قهرمان جهان شود؟

من اکثر بچه‌ها را می‌شناسم، ما جوان هستیم اما گروه قوی است. نشانه‌‌های مثبت وجود دارد و باید تلاش کنیم همینطور ادامه دهیم.

آیا شباهتی بین سبک بازی میکل آرتتا و لوچانو اسپالتی وجود دارد؟

این یک سوال پیچیده است. یک فاکتوری که بین این دو مربی بیشتر مشترک است، تلاش برای تسلط روی جریان بازی است. من با هر دوی آن‌ها موافقم، همیشه بهتر است اینگونه با حریفان روبرو شوید تا سختی کمتری را تجربه کنید.

دیدگاه‌ها