کد خبر : 2075750 | 18 مهر 1403 ساعت 22:02 | 9.9K بازدید | 8 دیدگاه

حق ما محرومیت نیست

اعتراض اتلتیکو به حکم لالیگا برای دربی مادرید

باشگاه اتلتیکومادرید در بیانیه‌ای اعلام کرد که نسبت به احکام لالیگا در رابطه با اتفاقات دربی مادرید درخواست تجدیدنظر خواهد کرد.

اعتراض اتلتیکو به حکم لالیگا برای دربی مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در پی حوادث رخ داده در دربی مادرید بین اتلتیکومادرید و رئال مادرید و پرتاب اشیاء توسط هواداران میزبان به زمین، لالیگا تصمیم به اعمال محرومیت‌هایی برای اتلتیکو گرفت. این محرومیت‌ها شامل بسته شدن بخشی از جایگاه جنوبی ورزشگاه ریاض ایر متروپولیتانو (بخش‌های ۱۲۷ تا ۱۳۳) برای سه بازی و جریمه ۴۵ هزار یورویی است.

اتلتیکو در پاسخ به این حکم بیانیه‌ای صادر کرده و با تصمیم لالیگا مخالفت کرده است. در این بیانیه آمده است: «اتلتیکو مادرید بار دیگر حوادث رخ داده در بازی مقابل رئال مادرید را محکوم می‌کند. باشگاه ما سیاست مقابله با خشونت را حفظ می‌کند و هرگونه بروز این نوع رفتارها را پیگیری کرده و مجازات‌های مندرج در مقررات داخلی خود را برای افراد درگیر اعمال می‌کند.

2092873

همکاری ما با مقامات همچنان ادامه دارد و در این مورد، از لحظه وقوع حوادث با پلیس همکاری کردیم تا افراد درگیر را شناسایی کنیم که سه نفر از آنها به طور دائمی از عضویت باشگاه اخراج شده‌اند. دپارتمان امنیت ما همچنان با پلیس در شناسایی افراد باقی‌مانده که در پرتاب اشیاء دخیل بودند، همکاری می‌کند و به محض شناسایی، آنها نیز به طور دائمی اخراج خواهند شد.

پس از تحلیل تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا که دستور به بسته شدن بخشی از جایگاه جنوبی ورزشگاه ما برای سه بازی داده است، ما این مجازات را نامتناسب می‌دانیم، زیرا به تعداد زیادی از هوادارانی که هیچ ارتباطی با حوادث نداشتند و به طور مثال‌زدنی‌ای خوب رفتار کردند، آسیب می‌زند.

ما معتقدیم که رفتار غیرقابل قبول تعداد کمی نباید منجر به چنین مجازاتی برای اکثریتی شود که هیچ اشتباهی مرتکب نشده‌اند. کسانی که بیشترین آسیب را از این وضعیت می‌بینند، اتلتیکومادرید و هوادارانش هستند و مسئولین این حوادث کسانی هستند که در پرتاب اشیاء دخیل بودند و باید مجازات شوند، نه بقیه هوادارانی که بارها رفتار خوبی از خود نشان داده‌اند. به همین دلیل، ما این مجازات را نامناسب می‌دانیم و قصد داریم در پاسخ به این تصمیم درخواست تجدیدنظر کنیم.»

دیدگاه‌ها