کد خبر : 2075747 | 18 مهر 1403 ساعت 21:50 | 3.9K بازدید | 16 دیدگاه

سادیو مانه: هدف امسال النصر کسب سه‌گانه است!

سادیو مانه، ستاره خط حمله النصر، معتقد است این تیم چیزی برای قهرمانی در همه جام‌ها کم ندارد و هدفشان در این فصل همین است.

سادیو مانه: هدف امسال النصر کسب سه‌گانه است!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سادیو مانه ستاره سنگالی خط حمله النصر که بعد از روی‌ کار آمدن استفانو پیولی به جای لوئیز کاسترو، دوباره اوج گرفته و دوباره روی نوار گلزنی افتاده است، در گفت‌وگو با "کورا" ضمن ابراز رضایت از حضور در عربستان، لیگ این کشور را بسیار چالش برانگیز و سخت توصیف کرد.

مانه در این خصوص گفت: "همه می‌توانند پیشرفت چمشگیر‌ و سطح بالای لیگ عربستان را مشاهده کنند. چیزی که از فصل گذشته به وضوح مشخص بود و امسال نیز بسیار بهتر از قبل شده است.

بازیکنان مطرحی که به عربستان آمده‌اند، جذابیت این لیگ را دوچندان کرده و این همان چیزی است که یک هوادار از فوتبال انتظار دارد.

مانه درمورد احتمال قهرمانی تیمش در فصل جاری گفت: "هنوز خیلی زود است که درباره قهرمانی لیگ صحبت کنیم اما آنچه که مسلم است، تلاش حداکثری ما برای پیروزی در هر بازی و صعود در جدول است. می‌دانیم که هدف النصر و هواداران قهرمانی است و ماهم به کسب همه عناوین از جمله لیگ نخبگان فکر می‌کنیم.

جالب است بدانید در تیم ملی سنگال نیز صحبت از لیگ عربستان خیلی زیاد است چرا که بازیکنان زیادی داریم که در لیگ عربستان بازی می‌کنند و این یک اتفاق فوق‌العاده است."

دیدگاه‌ها