کد خبر : 2075742 | 19 مهر 1403 ساعت 03:38 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

او در 38 سالگی بهتر از این می‌شود

نسخه جدید رونالدو: لوا امسال 30 گل می‌زند!

مهو کودرو، بازیکن سابق بارسلونا، پیش‌بینی جالبی در مورد رکورد گلزنی این فصل لواندوفسکی داشت.

نسخه جدید رونالدو: لوا امسال 30 گل می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، کوردو که برای باشگاه‌های بارسلونا و رئال سوسیداد بازی می‌کرد، در مصاحبه‌ای برای سایت گل اظهار داشت که پس از آمدن هانسی فلیک به بارسا ستاره لهستانی به دوران اوجش در بایرن برگشته است.

کودرو در مورد لواندوفسکی پیش‌بینی کرد که مثل رونالدو با افزایش سن بهتر و بهتر می‌شود: «قطعا لواندوفسکی هنوز در بین 4 یا 5 مهاجم برتر جهان است. به‌خصوص با در نظر گرفتن سن او، اگرچه من نگران سن او نیستم. به نظر من، ما شاهد بهترین نسخه لواندوفسکی در 2 یا 3 سال آینده هستیم.»

او در مورد بهترین گلزن لیگ اسپانیا اضافه کرد: «لوا همیشه کیفیت بالایی داشته و در این حرفی برای گفتن نیست. با این حال از نظر بدنی نیز بسیار آماده به نظر می‌رسد. او با هر گل اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کند. او توسط بازیکنانی با فرم عالی مانند یامال و رافینیا، تغذیه می‌شود که با او بسیار هماهنگند. معتقدم لوا به راحتی می‌تواند 30 گل در این فصل در لالیگا به ثمر برساند.»

او درباره بارسای فلیک گفت: «به جز دو شکست مقابل اوساسونا و موناکو، بارسلونا خیلی خوب بازی می‌کند. پویایی لازم در این تیم وجود دارد، تعادل، اعتماد به نفس و درک تاکتیکی بالا. این تیم شخصیتی بیشتر از تیم فصل گذشته نشان داده است.»

دیدگاه‌ها