کد خبر : 2075740 | 19 مهر 1403 ساعت 03:53 | 9.4K بازدید | 2 دیدگاه

ابراهیم صبرا آماده اولین بازی ملی:

سپاهان، پدیده فوتبال اردن را ملی‌پوش کرد!

ستاره جوان اردن آماده درخشش مقابل کره‌جنوبی است.

سپاهان، پدیده فوتبال اردن را ملی‌پوش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صبرا ستاره 18 ساله باشگاه الوحدات اردن بعد از درخشش مقابل سپاهان مورد توجه رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان اردنی قرار گرفت و برای دو دیدار تیم ملی اردن مقابل کره‌جنوبی و عمان به تیم ملی کشورش دعوت شد.

صبرا به عنوان بازیکن تعویضی مقابل سپاهان به میدان آمد و نتیجه را به سود تیم خود تغییر داد، او در دقایق پایانی این مسابقه برای تیم خود گلزنی کرد و با خوشحالی قابل توجه‌ای که انجام داد لحظه‌ای خاص را برای تیم الوحدات ثبت کرد.

این بازیکن در بازی مقابل سپاهان اولین بازی‌اش برای تیم باشگاهی خود را انجام داد و حالا در آستانه ثبت اولین بازی ملی قرار دارد، این اتفاق در کمتر از 30 روز در حال رقم خوردن است و پدیده فوتبال اردن در آستانه طی کردن پله‌های پیشرفت با سرعت زیادی است.

2092746

اردن در خط حمله ستاره‌هایی چون یزان النعیمات، علی علوان و موسی التعمری را در اختیار دارد و درخشش احتمالی این بازیکن می‌تواند زهر خط حمله این تیم را بیشتر از قبل کند.

دیدار اردن و کره‌جنوبی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های مقدماتی آسیا است و بعد از جدال‌های جذاب این دو تیم در جام ملت‌های آسیا، بار دیگر روز پنجشنبه ساعت 17:30، همزمان با بازی ایران و ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

دیدگاه‌ها