کد خبر : 2075739 | 19 مهر 1403 ساعت 04:25 | 5K بازدید | 4 دیدگاه

توصیه دستیار ساوت‌گیت به رئال: آرنولد را بخرید

جیمی هاسلبنک، مهاجم سابق اتلتیکومادرید، می‌گوید الکساندر آرنولد خرید خوبی برای رئال مادرید خواهد بود.

توصیه دستیار ساوت‌گیت به رئال: آرنولد را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، جیمی هاسلبنک یکی از چهره‌های سرشناسی بود که در جلسه انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) در آتن شرکت کرده بود. این انجمن اکنون شامل بیش از 700 باشگاه مردانه و زنانه از قاره اروپاست.

مهاجم سابق اتلتیکومادرید با نشریه مارکا گفت‌وگو کرده و خاطرات گذشته خود را ضمن بررسی وضعیت بازیکنان مطرح امروز فوتبال اروپا بررسی کرده است.

هاسلبنک ماجراجویی فوق‌العاده‌ای را اخیرا به پایان رسانده که البته پایان دلخواه او را به همراه نداشت. او در تیم ملی انگلیس دستیار گرت ساوت‌گیت بود و در فینال مسابقات قهرمانی اروپا مقابل اسپانیا شکست خورد.

هاسلبنک درباره آینده خودش با جدایی از کادرفنی انگلیس گفت: "نمی‌دانم امسال قرار است چه کار کنم، به دنبال فرصت جدیدی هستم و خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد. اما ماجراجویی با تیم انگلیس بسیار زیبا بود. متأسفانه ما در فینال به اسپانیا باختیم، اما آن‌ها واقعاً بهتر بودند. اسپانیا شایسته این قهرمانی بود. به عنوان مربی، حضور در کادر فنی انگلیس بسیار خاص است."

دلیل موفقیت اسپانیا در یورو 2024؟

من فکر می‌کنم آن‌ها فرمول مناسبی دارند. آن‌ها ممکن است بهترین بازیکنان را در سراسر زمین نداشته باشند، اما آنها بهترین تیم و بهترین هدف را دارند. بازیکنان بسیار خوبی مانند لامینه یامال و نیکو ویلیامز را در خط حمله دارند که بسیار هماهنگ هستند.  

لامینه یامال؟

لامینه یک استعداد استثنایی است و قرار است کارهای بزرگی انجام دهد. او توانایی انجام هر کاری را دارد و می‌تواند هر کاری که به آن علاقه دارد را انجام دهد.

کیلیان امباپه در رئال مادرید؟

امباپه باید موفق شود، او باید این کار را انجام دهد، اگر قرار است ستاره مادرید باشد، باید موفق شود و راهش را پیدا کند.

الکساندر آرنولد؟

او بسیار خوب و خلاق است، در حمله بسیار خوب است، بیش از همه برای تغذیه مهاجمان بسیار خوب است و خرید خوبی برای رئال مادرید خواهد بود.

2092750

دیدگاه‌ها