کد خبر : 2075738 | 19 مهر 1403 ساعت 05:33 | 488 بازدید | 0 دیدگاه

بالاخره تایید شد: رائول رئال کاستیا را ترک می‌کند

رائول در پایان فصل از تیم رئال کاستیا جدا می‌شود و آلوارو آربلوا جایگزین او خواهد شد.

بالاخره تایید شد: رائول رئال کاستیا را ترک می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رائول در پایان فصل جاری رئال کاستیا را ترک خواهد کرد. مارکا تایید کرد این تصمیم قبلاً اتخاذ و ابلاغ شده و آلوارو آربلوا، مربی تیم جوانان، قرار است جانشین این مربی شود.

مدتی است که گفته می‌شود قرار است دوران رائول در تیم کاستیا پایان برسد و آن لحظه تقریباً هشت ماه دیگر فرا خواهد رسید. او تا پایان فصل در سمت خود باقی می‌ماند.

در آن زمان، رائول به دوره شش ساله مربیگری خود در رئال کاستیا پایان خواهد داد. اما او باشگاه را ترک نخواهد کرد چون قصد باشگاه این است که همچنان روی کاپیتان سابق رئال مادرید حساب باز کند و در انتظار توافق بر سر نقش جدید او در این باشگاه است.

نقش جدید او در رئال

با توجه به ادامه حضور رائول در این باشگاه، احتمال پیوستن او به هیچ تیم دیگری از آکادمی رئال مطرح نیست، اما دو سناریو وجود دارد که می‌تواند برای او مناسب باشد.

2092845

اولی، پیوستن به کادر مربیگری کارلو آنچلوتی است چون او ارتباط خوبی با این مربی ایتالیایی دارد. گزینه دوم، به عهده گرفتن پست مدیریتی در آکادمی جوانان است تا در کنار سانتیاگو سولاری و مانو فرناندز کار کند. با این حال، این موضوعی است که هنوز باید به آن پرداخته و نهایی شود.

بر اساس گزارش مارکا، رائول در سال‌های اخیر با دریافت پیشنهادات زیادی برای ترک مادرید مواجه شده اما او احساس می‌کند برای باشگاه ارزشمند است و از کاری که برای توسعه بازیکنان انجام می‌دهد، خوشحال است.

هم او و هم رئال از این همکاری خوشحال هستند و نمی‌خواهند که این چهره ماندگار قهرمان اسپانیا و اروپا را ترک کند.

دیدگاه‌ها