کد خبر : 2075737 | 19 مهر 1403 ساعت 05:52 | 3.2K بازدید | 3 دیدگاه

سوال عجیب از مانچینی: چرا نمی‌خندی!

سرمربی قهرمان اروپا همچنان گیر خبرنگاران عربستانی است که به کار او ایمان ندارند و فضای سختی را برای وی شکل داده‌اند.

سوال عجیب از مانچینی: چرا نمی‌خندی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه عربستان پروژه بزرگ خود را برای قرار گرفتن در جمع برترین‌های دنیا با جذب بازیکنان و مربیان صاحب‌نام در رده باشگاهی استارت زد، انتظار می‌رفت آنها در رده ملی نیز بتوانند بار دیگر قدرت خود را در سطح آسیا به نمایش بگذارند.

اما ناکامی در جام جهانی قطر و در ادامه جام ملت‌های آسیا در دوحه، ناباوری بزرگی را در بین کارشناسان این کشور در خصوص روبرتو مانچینی شکل داده است. مربی ایتالیایی که کارنامه پرباری چه در دوره بازی و چه مربیگری در اختیار دارد و به عنوان یکی از مربیان گران‌قیمت دنیا، اکنون روی نیمکت عربستان حضور یافته است.

اما بعد از ناکامی در جام ملت‌ها، روبرتو مانچینی با شکست مقابل اردن بار دیگر تحت فشار کارشناسان این کشور قرار گرفت. تساوی برابر اندونزی در خانه کار را برای او سخت‌تر کرد و در ادامه اما او در بازی آخر مقابل چین که برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت داشت، با یک بازیکن کمتر موفق شد پیروزی را به اردوی عربستان بیاورد.

او اکنون در دیداری سخت و حساس و البته هیجان‌انگیز تیمش را مهیای جدال با ژاپن خواهد کرد. دیداری که می‌تواند معادلات این گروه را پیچیده‌تر کرده و روی سرنوشت مانچینی هم قطعا تاثیرگذار خواهد بود. مانچینی بعد از پرسش و پاسخ‌های جالبی که در نشست خبری پیش از دیدار با ژاپن داشت، با یک سوال جالب نیز مواجه شد: "چرا نمی‌خندی؟!"

2092813

این پرسش در شرایطی که فضای نشست خبری کاملا چالشی بود و او نیز به واسطه نتایج عربستان کاملا تحت فشار است، کمی عجیب و دور از انتظار بود. مرد ایتالیایی اما با پاسخ جالبی به خبرنگار همراه بود: اگر فرصت کنم (شرایط فراهم شود) حتما لبخند خواهم زد. بیشتر در خانه لبخند می‌زنم و اگر آنجا باشی مرا در حال لبخند خواهی دید!

مانچینی البته بحث ارتباط کلامی و مشکل در این رابطه را هم رد کرد و مدعی شد کاملا با بازیکنان در حال صحبت است و این مسئله صحت ندارد تا به این شکل کنفرانس پرچالش خود را پشت سر بگذارد و در انتظار بازی با ژاپن باشد.

دیدگاه‌ها