کد خبر : 2075723 | 18 مهر 1403 ساعت 20:10 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیروی زمینی 0 – 1 سایپا

لیگ یک/پرواز سایپا با ضربه سر مهیار

تیم نیروی زمینی باز هم نتوانست اولین برد خود در فصل جدید لیگ یک را کسب کند.

لیگ یک/پرواز سایپا با ضربه سر مهیار

به گزارش "ورزش سه"، مصاف تیم‌های نیروی زمینی و سایپا در چارچوب هفته ششم لیگ یک با برتری شاگردان ابراهیم صادقی به پایان رسید. تک گل بازی را مهیار زحمتکش به ثمر رساند.

بازی در نیمه اول بدون اتفاق خاصی شروع و دنبال شد تا اینکه در دقیقه 30 روی ارسال کرنر مهیار زحمتکش توانست با ضربه سر دروازه نیروی زمینی را باز کند. پس از این گل سعی دو تیم برای گشودن دروازه یکدیگر افزایش یافت اما نتیجه خاصی به همراه نداشت.

در نیمه دوم سایپا عقب کشید و این تیم نیروی زمینی بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت. شاگردان ابهری مثل بازی‌های قبلی توپ را تا پشت محوطه جریمه می‌بردند اما در زدن ضربه نهایی کم شانس یا کم دقت بودند.

از نکات مهم این بازی میتوان به درخشش فرزاد طیبی پور دروازه بان سایپا اشاره کرد که توانست چند موقعیت خطرناک حریف را مهار کند و اجازه ندهد نیروی زمینی به گل مساوی یا شاید گل برتری برسد.

2092840

ترکیب دو تیم در این بازی به شرح زیر بود:

نیروی زمینی: علی ملایی، بلال میرزاعلی، مهیار جباری، طاها شریعتی، رضا حبیب‌زاده، یونس دلفی، عقیل عنافچه، امیرحسین موسی‌زاده، حسام پورهاشم، امیرحسین خدامرادی، صیاد کوکبی 
سایپا: فرزاد طیبی‌پور، معین قربانی، علیرضا خوشکفا، محمدصادق بارانی، سیدپیمان میری، امیرحسین یحیی‌زاده، مهیار زحمتکش، سیدجلال عبدی، احسان جودکی، علی دهقان، علیرضا ملکی

با این نتیجه سایپا 10 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی ایستاد و نیروی زمینی که 2 امتیازی باقی ماند در رده شانزدهم است.

دیدگاه‌ها