کد خبر : 2075722 | 18 مهر 1403 ساعت 20:06 | 20.3K بازدید | 20 دیدگاه

یک مصدوم دیگر روی دست کارلتو: آنچلوتی کلافه شده!

جاکوبو رامون، مدافع جوان رئال مادرید، به دلیل مصدومیت حداقل 10 روز از میادین دور است.

یک مصدوم دیگر روی دست کارلتو: آنچلوتی کلافه شده!

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی پشت سر هم اخبار نگران کننده می‌شنود و این بار شاهد مصدومیت یک بازیکن دیگر رئال مادرید است.

جاکوبو رامون مصدوم شده و در حال حاضر آنچلوتی فقط وایخو را در اختیار دارد. علاوه بر غیبت بازیکن آکادمی رئال بر اثر مصدومیت، ادر میلیتائو به دلیل مصدومیت عضلانی تقریباً 10 روز از میادین دور است، داوید آلابا تاریخ بازگشت مشخصی ندارد و آنتونیو رودیگر هم در تیم ملی آلمان حضور دارد. با این حال گزینه‌های رئال برای پست مدافع میانی بسیار محدود است.

اگر به تصمیماتی که آنچلوتی برای جلوگیری از "بحران دفاع میانی" گرفته نگاه کنیم، اورلین شوآمنی (سومین مدافع میانی تیم) در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد و دنی کارواخال (چهارمین مدافع میانی) به زودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت که یک سال از میادین دور خواهد بود.

مصدومیت جاکوبو عضلانی است که چندان جدی به نظر نمی‌رسد، اما هشداری جدی برای رئال در مورد اتفاقاتی است که ممکن است در هفته‌های آینده با بازگشت مسابقات بیفتد.

2092821

ممکن است آسیب‌های جدیدی رخ دهد که کار را بسیار پیچیده‌تر کند و رئال به این فکر بیفتد که در بازار نقل و انتقالات زمستانی به دنبال تقویت خط دفاعی باشد.

نکته جالب اینجاست که جاکوبو از دو فرصتی که آنچلوتی به او داده با بدشانسی نتوانسته استقاده کند. او دقیقا در تاریخ 6 سپتامبر هم مصدوم شد و نتوانست از غیبت بازیکنان اصلی استفاده کند.

دیدگاه‌ها