کد خبر : 2075717 | 18 مهر 1403 ساعت 19:48 | 13.6K بازدید | 7 دیدگاه

مدافع استقلال نمی‌خواهد فقط نیمکت‌نشین باشد

مدافع چپ استقلال در تلاش است که بتواند طلسم عدم حضورش در بازی‌های تیم ملی را بشکند.

مدافع استقلال نمی‌خواهد فقط نیمکت‌نشین باشد

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل جلالی، مدافع چپ تیم ملی ایران، در تمرین امشب پیش از بازی حساس با ازبکستان حضور داشت و با روحیه‌ای بالا به تمرینات ادامه داد. این بازیکن در هفته‌های اخیر با نمایش‌های خوب خود در لباس استقلال توانسته است نگاه‌ها را به سمت خود جلب کند. جلالی که با تلاش و عملکرد مثبتش توانست جایگاهش را از میلاد زکی‌پور در ترکیب استقلال بگیرد، حالا یکی از گزینه‌های حضور در ترکیب تیم ملی است.

جلالی در بازی‌های اخیر استقلال عملکرد مثبتی از خود به نمایش گذاشته است. او در دیدار مقابل الغرافه با یک پاس گل تاثیرگذار نشان داد که در فاز هجومی نیز توانایی بالایی دارد. همچنین، در دیدار حساس برابر نساجی مازندران، جلالی موفق شد گل مهمی به ثمر برساند. در دربی تهران نیز او با شوتی زیبا تیرک دروازه پرسپولیس را به لرزه درآورد و ثابت کرد که همواره تهدیدی جدی برای حریفان است.

2092809

با این حال، جلالی در فیفا دی‌های قبلی فرصت چندانی برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی پیدا نکرده و امیدوار است این بار طلسم حضورش در میدان شکسته شود. تمرینات اخیر تیم ملی نشان می‌دهد که این مدافع با انگیزه بالا آماده است تا در صورت نیاز به میدان برود و از تجربه و توانایی‌های خود برای کمک به تیم استفاده کند.

بازی برابر ازبکستان می‌تواند فرصتی مناسب برای جلالی باشد تا توانایی‌هایش را در سطح ملی نیز به نمایش بگذارد. هر چند که به نظر می‌رسد انتخاب نخست کادر فنی برای این پست، میلاد محمدی است ولی جلالی هم می‌تواند امیدوار به حضور در میدان باشد.

دیدگاه‌ها