کد خبر : 2075715 | 18 مهر 1403 ساعت 19:43 | 7.5K بازدید | 13 دیدگاه

شوآمنی: مانیان از کاپیتان شدن من ناراحت نیست

اورلین شوآمنی، کاپیتان جدید فرانسه، ناراحتی مایک مانیان از عدم انتخاب به عنوان کاپیتان جدید را رد کرد.

شوآمنی: مانیان از کاپیتان شدن من ناراحت نیست

به گزارش "ورزش سه"، با انتخاب دیدیه دشان امروز اورلین شوآمنی 24 ساله به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه انتخاب شد.

دشان پس از خداحافظی آنتوان گریزمان و غیبت کیلیان امباپه تصمیم گرفت هافبک رئال مادرید را به عنوان کاپیتانش تیمش‌ در دو بازی پیش رو با رژیم صهیونسیتی و بلژیک معرفی کند.

شوآمنی امروز همراه دیدیه دشان در نشست خبری پیش از بازی با رژیم صهیونسیتی حضور پیدا کرد و در ابتدا درمورد این اتفاق بزرگ صحبت کرد: "با افتخار این مسئولیت را بر عهده می‌گیرم. ما با مربی صحبت کردیم، سپس او این تصمیم را به من اطلاع داد. من بسیار خوشحالم."

نقش‌های متفاوت در خط دفاعی و میانی رئال مادرید؟

مهمترین چیز برای من کمک به تیمم است. در رئال دوره‌ای با مصدومیت‌های زیادی داشتیم و مربی باید انتخاب می‌کرد، من باید یک خط عقب می‌آمدم و در پست مدافع میانی بازی می‌کردم. مهمترین چیز برای من این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشم، حتی اگر ترجیح بدهم در خط میانی بازی کنم.

آیا انتخاب یک کاپیتان باید به اتفاق آرا باشد؟

در نهایت رسیدن به اتفاق آرا به چه معناست؟ مهمترین چیز این است که همه به یکدیگر احترام بگذارند. یک تیم رهبران مختلفی دارد.

تیم ملی در حال پا گذاشتن به دوران جدیدی است؟

نمی‌دانم آیا در حال ورق زدن یک صفحه جدید هستیم یا نه. نسل طلایی که کارهای زیادی برای تیم فرانسه انجام داده، به مرور زمان به پایان می‌رسد. اما نسل جدیدی در حال ظهور است. ما باید مسئولیت‌های بیشتری را در زمین به عهده بگیریم، برای کسب عناوین تلاش کنیم و به نوبه خود تاریخ خودمان را بنویسیم.

2092805

آیا مایک مانیان از انتخاب تو به عنوان کاپیتان ناراحت شد؟

مایک به هیچ وجه ناراحت و ناامید نیست. این موضوع مطابق آنچه در رسانه‌ها مطرح شد، نیست. ما به عنوان یک تیم همیشه سعی کرده‌ایم خیلی آرام باشیم. مربی با بازیکنان مختلف تصمیم می‌گرفت. مایک از چیزی ناراحت نیست. من کاپیتان موقت هستم و ما به خوبی می‌دانیم که کاپیتان انتخابی ما کیست.

دیدگاه‌ها