کد خبر : 2075704 | 18 مهر 1403 ساعت 18:52 | 3.5K بازدید | 34 دیدگاه

تلاش می‌کنیم شانس‌مان را برای صعود حفظ کنیم؛

سرمربی فلسطین: باید مثل بازی کره‌جنوبی باشیم

سرمربی تیم ملی فوتبال فلسطین امیدوار است تیمش با تمرکز کامل وارد در دیدار با عراق شود و با کسب امتیاز زمین را ترک کند.

سرمربی فلسطین: باید مثل بازی کره‌جنوبی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فلسطین در دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 مهمان عراق خواهد بود‌. مکرم دبوب، امروز در نشست خبری پیش از این مسابقه، با اشاره به نتایج تیم ملی عراق در مرحله دوم مقدماتی بر قدرت این تیم در خاک خود و در بین هوادارانش تاکید کرد. او در ادامه گفت: سختی مسابقه و وضعیت دو تیم را درک می کنیم، اما به دنبال کسب یک نتیجه مثبت و برآورده کردن انتظارات مردم فلسطین هستیم تا امید خود را برای صعود مستقیم به جام جهانی یا صعود به مرحله پلی آف حفظ کنیم.

دبوب که برای اولین بار در تاریخ توانست این تیم را به مرحله سوم مقدماتی جام جهانی برساند، با تایید اینکه تیم ملی فلسطین در دور اول مسابقات، بازی بسیار خوبی را مقابل کره‌جنوبی انجام داد، گفت: در بازی کره‌جنوبی تلاش زیادی انجام دادیم و تعهد و روحیه بالایی از خود نشان دادیم، اما تلاش زیادی که در این مسابقه انجام دادیم، از نظر بدنی روی ما تاثیر گذاشت. حالا باید با همان تمرکزی که در مقابل کره‌جنوبی بازی کردیم، با تیم عراق روبرو شویم.

سرمربی تیم ملی فلسطین با اشاره به غیبت برخی بازیکنانش عنوان کرد: در خط دروازه رامی حماده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و عمرو قدوره، دروازه‌بان دوم تیم هم مصدوم است. همچنین جاناتان زوریلا هم به دلیل تعویق در پرواز به مشکل خورد اما با این حال برای دستیابی به اهداف‌مان مجبوریم با همه این شرایط کنار بیاییم.

دیدگاه‌ها