کد خبر : 2075679 | 18 مهر 1403 ساعت 17:09 | 14.3K بازدید | 32 دیدگاه

اینیستا، مهمان ویژه تمرین امروز بارسلونا (عکس)

آندرس اینیستا، فوتبالیست سابق و اسطوره بارسلونا، یک روز پس از اعلام بازنشستگی خود از جلسه تمرینی زیر نظر هانسی فلیک بازدید کرد.

اینیستا، مهمان ویژه تمرین امروز بارسلونا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا سوژه اصلی این هفته رسانه‌های اسپانیایی بوده است. این هافبک سابق روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که کفش‌هایش را آویزان می‌کند و پس از 22 سال به یک حرفه درخشان پایان می‌دهد.

مراسم خداحافظی او روز گذشته برگزار شد که همبازیان و مربیان سابق او همراه بازیکنان و کادرفنی فعلی بارسلونا در آن حضور داشتند.

یک روز پس از این مراسم، اینیستا در جلسه تمرینی روز چهارشنبه بازیکنان بارسلونا شرکت کرد. این اسطوره اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود که با پایان دوران حرفه‌ای، می‌خواهد دوباره به بارسلونا برگردد و طولی نکشید که او دوباره در محل تمرین این تیم دیده شد.

2092729

در جلسه تمرینی که شاگردان هانسی فلیک به دلیل غیبت بازیکنان ملی پوش به همراه بازیکنان بارسا اتلتیک انجام دادند، تصویری از اینیستا منتشر شده که در آغوش هانسی فلیک قرار دارد و این مربی آلمانی به او خوشآمد می‌گوید.

اینیستا در مراسم روز گذشته همچنین اعلام کرده بود که علاقه دارد کلاس‌های مربیگری را آغاز کند و به نظر می‌رسد او در گام اول تصمیم گرفته از باشگاه سابق خودش شروع کند.

دیدگاه‌ها